خدمتی نو‌ در کاهش بار ترافیکی شرق بابل

شهردار بابل گفت: بعد از سالها فاز نهایی بلوار شهید یاسینی(کمربندی شرقی دوم) به مرحله اجرا رسید.

به گزارش خبرنگار راه شلمچه در بابل، سید مجتبی حکیم شهردار بابل بیان داشت: بعد از اتمام مطالعات و‌کارشناسی های بعمل آمده،  فاز نهایی بلوار شهید یاسینی (کمربندی شرقی دوم) بازگشایی می شود.

وی افزود: طرح بازگشایی فاز نهایی بلوار شهید یاسینی از سالها پیش در دست بررسی بود که به دلیل عدم اعتبار کافی، این پروژه اجرایی نشد ولی با صرفه جویی و‌ مدیریت هزینه های مازاد و‌ پیگیری بعمل آمده توسط شهرداری بابل، این پروژه وارد فاز اجرایی شد.

شهردار بابل هدف از اجرای این پروژه  علاوه بر اتصال جاده قائمشهر به بابلسر از طریق فاز نهایی کمربندی شرقی دوم، کاهش بار ترافیکی در مسیر کمربندی شرقی ، رفع معضلات ترافیکی و‌ مشکلات اجتماعی دانست  که با بازگشایی این قسمت تا میزان چشمگیری ترافیک کاهش خواهد یافت و‌ موجب سهولت تردد خودروها خواهد شد.


حکیم اظهار داشت :درسالهای گذشته دو فاز( فاز اول و سوم ) بلوار شهید یاسینی ساخته شد ولی ساخت فاز دوم بدلیل عدم بودجه اجرایی نشد و  تا زمانی که فاز دوم احداث نشود نمی توان از این پروژه بسیار مهم، در کاهش بار ترافیکی در قسمت شرقی بابل استفاده بهینه نمود. به همین منظور شهرداری بابل جهت بازگشایی ورودی فاز نهایی بلوار شهید یاسینی بعد از جلسات متعدد با مالکان و توافق با آنان اقدام به تملک و خریداری زمین با اعتباری بالغ بر بیست وپنج میلیارد تومان نموده است.

شهردار بابل تصریح کرد: با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل و به منظور رضایت شهروندان و کاهش بار ترافیکی، سعی بر آن داریم تا در مدت چهار ماه ، قسمت ورودی پروژه را به بهره برداری برسانیم.

لازم بذکر است با توجه به اهمیت پروژه های شهری و‌ جلوگیری از هزینه مازاد، اعتبار جهت بازگشایی ورودی فاز نهایی‌ بلوار شهید یاسینی از منابع داخلی شهرداری تامین می شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار