برد آرژانتین، صعود فرانسه و شکست عربستان

جام جهانی قطر روز شنبه(5 آذر) سه دیدار برگزار شد و آرژانتین مقابل مکزیک با برتری 2 بر صفر پیروز شد.

به گزارش راه شلمچه، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی قطر، تیم های ملی فوتبال آرژانتین و مکزیک در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند. 

در این رقابت تیم آرژانتین با دو گل مقابل مکزیک برنده شد. آرژانتین با گل‌ لیونل مسی در دقیقه ۶۴ و فرناندز در دقیقه ۸۶ روی پاس مسی به پیروزی رسید تا آلبی سلسته بعد از شکست عجیب برابر عربستان در جدول گروه سوم جام جهانی به امتیاز ۳ برسد.

در جدول لهستان با ۴ امتیاز صدرنشین است و آرژانتین و عربستان با ۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. مکزیک نیز با یک امتیاز قعرنشین است.

تیم ملی آرژانتین در بازی آخر خود به مصاف لهستان می رود و مکزیک هم با تیم عربستان سعودی دیدار خواهد کرد.


فرانسه اولین تیم صعودکننده

تیم ملی فوتبال فرانسه توانست اولین صعود کننده جام جهانی به دور یک هشتم نهایی لقب گیرد.   

تیم های ملی فوتبال فرانسه و دانمارک از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند.

در این رقابت تماشایی تیم فرانسه توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا در صدر جدول ۶ امتیازی شود و صعود خود را به دور حذفی جام جهانی قطعی کند.

امباپه ستاره فرانسه هر دو گل خروس ها را به ثمر رساند. برای دانمارک هم کریستنسن موفق به گلزنی شد.


شکست عربستان مقابل لهستان

تیم های ملی فوتبال عربستان و لهستان از ساعت 16:30 به وقت کشورمان به مصاف هم رفتند که تیم لهستان توانست حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد و 3 امتیاز مهم را به دست بیاورد.

لهستان با این پیروزی چهار امتیازی و موقتا صدرنشین این گروه شد و در مقابل عربستان 3 امتیازی باقی ماند. زیلینسکی و لواندوفسکی گلزنان بازی بودند. لوا موفق شد اولین گل خود را در ادوار جام جهانی به ثمر برساند.

عربستان در بازی اول تیم آرژانتین را شکست داد اما این بار مغلوب حریف خود شد. عربستان یک ضربه پنالتی را هم از دست داد تا نماینده آسیا دست خالی زمین را ترک کند.

                             


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار