صعود آرژانتین و هلند به مرحله یک هشتم نهایی

تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر استرالیا به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی صعود کرد و حریف تیم ملی فوتبال هلند شد.

به گزارش راه شلمچه، دومین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی شامگاه امروز شنبه بین تیم های آرژانتین و استرالیا برگزار شد که طی آن یاران لیونل مسی 2 بر یک به پیروزی رسیدند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. 

در نخستین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم‌های ملی آمریکا و هلند به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود هلند ‏‬ به پایان رسید.

 

مسابقه دو تیم از ساعت ۱۸:۳۰ و با قضاوت «ویلتون سامپایو» برزیلی در ورزشگاه بین المللی خلیفه آغاز شد و «ممفیس دپای»، «دالی بلیند» و «دومفرایز» برای هلند و «هاجی رایت» برای آمریکا گلزنی کردند. با این نتیجه، آمریکا از دور مسابقات حذف شد و هلند به عنوان اولین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

 

برتری هلند بر آمریکا در نیمه اول آغاز شد. این ممفیس دپای در دقیقه ۱۰ بود که بعد از انجام یک کار گروهی و چند پاس متوالی موفق شد دروازه آمریکا را باز کند. این گل روی نفوذ «دومفرایز» از سمت راست دفاع آمریکا و پاس کات بک او به دپای به دست آمد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار