جامعه اسلامی فرهنگیان؛

برق حماسه 13 آبان 57 چشمان استکبار را در نوردید

جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامی‌داشت یوم الله 13آبان، اعلام کرد فرزندان رشید ملت در سنگر تعلیم و تربیت با تاسی به روش و منش طلایه داران عاشورایی در میدان مبارزه با استکبار و تحقق آرمان‌های شگرف انقلاب اسلامی هوشمندانه حضور دارند.

به گزارش راه شلمچه، بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان کشور  بمناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
سیزدهم آبانماه سالروز استقلال طلبی و پایمردی دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام راحل (ره)درعرصه ستیز با استکبار جهانی است که سرمشق حرکت جهادی برای شکل گیری نهضت خروشان انقلاب اسلامی محسوب می شود.


سالکان امام روح الله با بصیرت و شجاعت مثال زدنی منبعث از مکتب اسلام ناب محمدی(ص) در خروشی حماسی مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ که منجر به شهادت و فداکاری جمعی از آنان گردید، حماسه ای آفریدند که برق آن چشمان استکبار را در نوردید.


اینک و پس ازگذشت ۴۰و اندی سال از آن واقعه تاریخ‌ساز، فرزندان رشید ملت در سنگر تعلیم و تربیت با تاسی به روش و منش طلایه داران عاشورایی در میدان مبارزه با استکبار و تحقق آرمانهای شگرف انقلاب اسلامی هوشمندانه حضور دارند که تقویت آن مستلزم نهادینه سازی  هرچه بیشترفرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی است.


جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه افتخار آفرینان سنگر تعلیم و تربیت که در وادی شهادت و ایثار کارنامه درخشانی از خود بجاگذاشتند، استمرار مبارزه با مظهر استکبار را در پرتو رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بعنوان آرمان رهایی بخش آحاد مردم حق طلب کشور بویژه دانشجویان و  دانش آموزان فعال و انقلابی رمزعبور موفق از چالش های پیش رو دانسته و بر برنامه ریزی اساسی مسئولان در این راستا تاکید می نماید.
ان تنصروالله ینصروکم و یثبت اقدامکم

 جامعه اسلامی فرهنگیان کشور

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار