12 فروردین 58 بهار استقلال و بهار حکومت جمهوری اسلامی بود

جامعه اسلامی فرهنگیان در بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله 12 فروردین، این روز را رهایی از سلطه 2500 ساله و بهار استقلال و بهار حکومت جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش راه شلمچه، جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در این بیانیه با تبریک فرارسیدن سالروز 12 فروردین تأکید کرد، قطعا یکی از روزهای تاریخی ایران دوازدهم فروردین سال 1358 است که در این روز ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

در بخشی دیگر از بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان آمده‌است: حفظ این دستاورد و این استقلال هزینه‌هایی در برداشته که در این چهل و یک سال گذشته نشان داد ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران برای همیشه در حافظه ملت ایران اسلامی ماندگار است.

در پایان جامعه اسلامی فرهنگیان آمده‌است: وحدت و همدلی یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 بود که آن پدیده قرن به وقوع پیوست و از این رو با الهام از آن روزهای تاریخی در شرایط کنونی که کشور درگیر شیوع ویروس کرونا است از مردم با فرهنگ و انقلابی ایران اسلامی می‌خواهیم برای شکست ویروس کرونا با توکل بر خدا و با وحدت و همبستگی انشالله بر آن غلبه کنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار