شهید حاج قاسم سلیمانی روح مقاومت و شهادت طلبی را در دل‌ها زنده کرد

در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد تا گرفتن انتقام سخت از آمران و قاتلان او از پای نخواهد نشست.

به گزارش راه شلمچه، متن پیام جامعه اسلامی فرهنگیان کشور به شرح زیر است:

سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. " مقام معظم رهبری ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ "
اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهیدحاج قاسم سلیمانی و  همرزم او شهید ابو مهدی المهندس است. واقعه ی بزرگی که دل مردم کشور و همه دوستداران  مقاومت در سراسر جهان را به درد آورد.
 

خبری که برخلاف نگاه شوم استکبارجهانی روح مقاومت و شهادت طلبی را در دلها زنده کرد.
 شهادت سردار دل‌ها از چنان اهمیتی برخوردار شد که امام خامنه ای او را "قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی" نامیدند.
 به راستی برای چهره ی نازنینی که از این همه لطف الهی بهره‌مند شده است چه پاداشی سزاوار تر از شهادت است و چه زیبا  فرمودند رهبر فرزانه انقلاب که" شهادت پاداش تلاش‌های بی‌وقفه ی او در همه این سالیان بود" .
 

 تشییع عظیم و میلیونی ملت بزرگ ایران و عراق پاسخ کوبنده و روشنی  به این اقدام بی شرمانه ی آمریکا بود.
همه تلاش‌های استکبار جهانی بر آن بود که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، آن  چهره‌ی محبوب دوستداران مقاومت در منطقه و سراسر جهان را از میان بردارد اما به وضوح دید که شهادت وی دل‌های در گرو مقاومت را متاثر ساخت و  اینک نیز  از خون خواهان او به شمار می‌روند .
 
 جامعه اسلامی فرهنگیان ایران با تاسی از فرامین ولی امر مسلمین جهان  و پا به پای ملت شریف ایران اسلامی سالروز عروج ملکوتی  سردار دل‌ها  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی‌المهندس را پاس می دارد و در راه آن شهید بزرگ  به حرکت خود ادامه داده  و تا گرفتن انتقام سخت از آمران و قاتلان او از پای نخواهد نشست.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار