برگزاری همایش کمیته فرهنگیان ستاد مردمی رئیسی +تصاویر

همایش کمیته فرهنگیان ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی عصر امروز چهارشنبه(19 خرداد) در منطقه ستارخان تهران با حضور اعضای ستاد و فرهنگیان تهرانی برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، در این مراسم محمدعلی امیری رئیس ستاد کمیته فرهنگیان رئیسی گفت: امروز وسعت معنوی جمهوری اسلامی گستره خیلی زیادی پیدا کرد تا جایی‌که خیلی از انقلابیون، آزادیخواهان و مستضعفان جهان را تحت پوشش قرار داد و در حقیقت ایران عصای دست مستضعفان دنیا شده‌است و در میدان مقاومت هم پرچمدار است و با این وضعیت جمهوری اسلامی در درون خود مسیری را طی می‌کند بسیار سرنوشت‌ساز و مهم. بنابراین به آنچه که می‌خواهیم برسیم نیازمند میدانی است همسو با این استراتژی و نیازمند قدرتی که منسجم داخلی باشد.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که به کشور ما تحمیل شده به تعبیر رهبر معظم انقلاب این جمهوری اسلامی همانند درختی استوار و محکم ایستاد. بر این اساس دولتی نیاز داریم تا همسو با اهداف نظام اسلامی باشد و برای پیشبرد اهداف آینده، دولتی مقتدر و انقلابی تشکیل دهیم و در این دوره از انتخابات انشالله شرایطی در حال رقم خوردن است که خواسته‌های جوانان انقلابی و مردم عزیز کشورمان را فراهم می‌کند. خوشحالیم امروز در ستادی داریم هم‌اندیشی می‌کنیم که این ستاد مسایل درخشان تعلیم و تربیتی را مطرح می‌کند و آنچه که ساز و کار اصلی این تمدن ایرانی اسلامی خواهد بود موضوع نظام فرهنگی ماست و نظام تعلیم و تربیت ماست هیچ چیزی بدون تربیت نیروی انسانی نتیجه نخواهد داد.

سخنگوی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور افزود: تعلیم و تربیت، ویترین نظام جمهوری اسلامی در دنیاست خوشحالیم که همسر آیت‌الله رئیسی فیلسوف تعلیم و تربیت اسلامی است و مبانی نظری سند تحول ما پشتوانه‌اش تحقیقات گسترده خانم دکتر علم‌الهدی است که یک کتاب هزار صفحه‌ای با تحقیق ایشان شکل گرفت و به وجود آمده و تألیف و تدوین شده و این کتاب پشتوانه مبانی نظری تحول است. یعنی اینکه نگاه انقلابی آیت‌الله رئیسی و همراهی با نظام تعلیم تربیت می‌تواند تحول خوبی را رقم بزند.

همچنین در این مراسم سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در باره مسایل مهم سیاسی و فرهنگی کشور سخنانی را ایراد کرد.





اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار