بلوف و انتشار تصویر جعلی صهیونیست‌ها در حمله به اصفهان! +عکس

 رسانه صهیونیستی «جورزالم‌پست» در توییتی با انتشار عکس یک انفجار نوشت:‌ اسرائیل با یک حمله موشکی بامداد امروز یک پایگاه در ایران را مورد هدف قرار داد.

به گزارش راه شلمچه، مواجه پدافند هوایی در اصفهان و تبریز با چند ریزپرنده، که تعبیر به «خرابکاری محدود» در رسانه ها شده، در ایران و کشورهای منطقه و حتی در داخل اسرائیل موجب تمسخر مقامات صهیونیستی  در میان کاربران فضای مجازی شده است. 

در دقایق اولیه رسانه‌های صهیونیستی ابتدا برای بزرگنمایی شروع به داستانسرایی کردند و ادعا کردند که حمله به اصفهان توسط جنگنده و موشک بوده که بعد از انتشار اولین تصاویر که حکایت از رهگیری چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی داشت، مجبور شدند بلافاصله عقب نشینی کنند.

در این میان همزمان با پخش زنده حادثه اصفهان توسط شبکه‌های تلویزیونی صهیونیستی، به صدا در آمدن آژیر خطر در اراضی اشغالی مورد توجه قرار گرفت که موجب تمسخر بیشتر کاربران فضای مجازی شده است.

الميادين نیز در اینباره نوشته است: به نظر می‌رسد آنچه شاهد بودیم چیزی جز یک حباب رسانه ای برای گمراه کردن افکار عمومی ایران و جهان نبود.

یک کانال تلگرامی فلسطینی نزدیک به حماس هم نوشت: «رژیم اشغالگر در حال حمله رسانه‌ای به ایران است... یک بلوف رسانه‌ای برای اینکه به مردم خود بگوید به ایران پاسخ داده است.»


افشای تصویر جعلی رسانه اسرائیلی با خبر کذب انفجار در اصفهان

 رسانه صهیونیستی «جورزالم‌پست» در توییتی با انتشار عکس یک انفجار نوشت:‌ اسرائیل با یک حمله موشکی بامداد امروز یک پایگاه در ایران را مورد هدف قرار داد.

بررسی تصویر نشان می‌دهد، این عکس در ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ (دوسال قبل) توسط همین رسانه با عنوان «جنگ در غزه» منتشر شده است. 


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار