به بهانه رقابت انتخابات ریاست هیات فوتبال این همه بداخلاقی نکنید

بنا حق خدمات و زحمات چندین ساله هیات فوتبال استان بخصوص مرد ادب و اخلاق مهندس بهروان یکی از اسطورههای تکرار نشدنی در فوتبال کشور را بوده ایم

به گزارش راه شلمچه، از زمانیکه مباحث تبلیغات فعالیت برای حضور در انتخابات ریاست هیات فوتبال مازندران مطرح شد متاسفانه شاهد بداخلاقی های زیادی از سوی بسیاری از داوطلبان علیه همدیگر و تخریب و تضعیف شخصیت حرمت و نادیده گرفتن رعایت حرمت ادب بوده ایم. 



بنا حق خدمات و زحمات چندین ساله هیات فوتبال استان بخصوص مرد ادب و اخلاق مهندس بهروان یکی از اسطورههای تکرار نشدنی در فوتبال کشور را بوده ایم یا علیه هر عضوی که سابقه دوستی با مدیرکل سابق ورزش جوانان یا استاندار یا مهندس بهروان را داشته جوسازیهایی نمودند که ایکاش داوطلبان عزیز بجای تخریب و تضعیف و اهانت به همدیگر برنامه های خودشان را جهت شکوفائی فوتبال مازندران تشریح می کردند.


 حتی اگر نقد فنی بر عملکرد رئیس هیات کنونی داشته بخوبی مطرح می کردند همگان میدانند مهندس غلامرضا بهروان دهها سال در خدمت فوتبال این کشور بخصوص مازندران بوده است. مورد احترام و تکریم فوتبال کشور حتی مسئولین فوتبال کندفدراسیون آسیا می باشد همه همکاران او در هیات منشاء خدمات ارزشمندی برای این رشته بوده اند؛ نقدها باید عادلانه باشد.


شعبان وفایی نژاد / کارشناس ورزشی

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار