امیری سوادکوهی:

بهره برداری سیاسی از کلید واژه های مهدویت، خیانت به ولایت است

نباید برای رسیدن به اهداف خود، سر از پیکر ولی خدا جدا کرد. بهره برداری از کلید واژه های مهدویت، خیانت به ولایت است. 

به گزارش راه شلمچه در شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان شیعه در یادداشتی نسبت به ادبیات های متحرفانه و افراط گرایانه در برخی تریبون های نماز جمعه انتقاد کرد. 

وی وصل نمودن هر مطلب سیاسی به امام زمان و بهرمندی از ادبیات مهدویت بعنوان ابزار برخی احزاب و گروه ها را کاری خطرناک توصیف کرد و افزود: سخنان خطرناک و وهن آلود برخی تریبون بدستان نماز جمعه در گره زدن نام مبارک امام زمان، حضور، خوشحالی و ناراحتی آن حضرت در یک رویداد سیاسی، نمی از یَم غربت و مظلومیت ولایت در مملکت شیعه است. نباید برای رسیدن به اهداف خود، سر از پیکر ولی خدا جدا کرد. بهره برداری از کلید واژه های مهدویت، خیانت به ولایت است.

سوادکوهی در بخش دیگری، نسبت به این یادداشت توضیحاتی داد، از جمله اینکه همگان می بایست در انتخابات شرکت کنند و در مقابل دشمنان و منافقان تدبیر به خرج داده و درختی که با خون شهدا آبیاری شده را تکریم و یاری نمود.

وی تاکید کرد، هر مطلبی که ما هشدار می دهیم به این معناست که می بایست دلسوزانه از انقلاب حمایت کرد و آن را از افراط و تفریط نجات داد و این وظیفه ی اهل علم است که در مقابل بدعت ها و تندروی ها بایستند و حافظ خون پاک شهدا و مقام شامخ ولایت فقیه باشند.

دشمن جاهل و دوست کاهل از جملات ما تصور نکند که ما در مقابل جریان زلال انقلاب هستیم. این تصورات، بسیار ساده لوحانه است و همگان بدانند تا زمانی که سایه پر مهر و الهی ولایت فقیه در این مملکت هست، ما این مملکت را مملکت امام زمان ارواحنافداه می دانیم و آن را بخشی از هویت دین می پنداریم و از آن دفاع می کنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار