امیری سوادکوهی:

دانشگاه عظیم دهه ی مهدویت را غنیمت بشماریم

همزمان با ولادت سراسر نور آخرین منجی عالم بشریت، حضرت بقیت الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان شیعه شیعه در یادداشتی به اهمیت والای دهه فرخندهٔ مهدویت پرداخت.

به گزارش راه شلمچه، متن این یادداشت بدین شرح می باشد:
دهه ی فرخنده مهدویت، دانشگاه عظیمی است که رسالتش تحقق آرزوی دیرین رسول خاتم در تثبیت وحدت امت بر محور قرآن و عترت بوده که بدعت‌ها و شرارت های سقیفه سازان و سقیفه پردازان را با نشر حقایق شیعی و مهدوی خنثی و پروژه ی ننگین و کینه توزانه ی صحیفه ملعونه را رسوا و اسلام امام زمانی را به جهان معرفی می‌کند.


بدعت سخیف «حسبنا کتاب الله» حربه ای بود برای جدایی دو ثقل بی بدیل رسول اعظم که اگر هشیار نباشیم تاریخ تکرار و طبق سیاست عمروعاص ها، قرآن معاویه بر فراز نی و قرآن ناطق خانه نشین جهل برخی عمامه بسر بیسواد و مداح و متشرع بی غیرت خواهد شد.


از تلخی های دوران غیبت امام زمان تکرار حصر و اسارت اهل بیت علیهم السلام در غل و زنجیر جهل است که اوج غربت دین و دور شدن از اعتقادات اصیل شیعی را فریاد می زند و این رسالت دهه ی مهدویت است که دین را از اسارت غربت رها ساخته و امت را از افراط و تفریط دور و به مدینه فاضله ی مهدوی رهنمون سازد.


وی در یادداشتی دیگر گفت: در عصری زندگی می کنیم که صلابت و حقیقت دین از نگاه برخی مفهومی ندارد و دلقک مآبی طرفداران و سینه چاکان خود را دارد.کاش آنجا که به حقایق دین و مذهب اهانت می شد، رگهای غیرت بی غیرت برخی به جوش می آمد و زبان لکنت دارشان به تلکم باز می شد.این همان غربت عترت در میان مدعیان محبت است.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار