دکتر سید جمال علوی سنگ چشمه:

بهسازی کمربندی های شهر ساری اجتناب ناپذیر است

حدود ۱۵سال قبل در هفته وحدت و زمان افتتاحیه کمربندی جنوبی، مهندس کریمی استاندار وقت آن زمان به همه ی مسئولین استان تاکید کرده بودند که باید در سریعترین زمان علائم راهسازی، راهداری و راهنمایی و رانندگی و تجهیز سیستم روشنایی و حتی ایجاد باند پیاده روی و باند دوچرخه سواری در این کمربندی ایجاد شود اما تا بدین لحظه نه تنها اقدامی نشده بلکه جدول ها و کانال ها این کمربندی آسیب دیده است.

به گزارش راه شلمچه، دکتر سید جمال علوی سنگ چشمه یکی از کارشناسان صاحب نظر در امور اجتماعی و مدیریت شهری با بیان اهمیت بهسازی کمربندی های شهر ساری، اظهار داشت: در زمان احداث سلسله عملیات عمرانی تکمیلی احداث کمربندی جنوبی ( مرحوم سلیم بهرامی) می توانستیم عملکردی مطلوب تر داشته باشیم.


وی در خصوص کم کاری نصب تجهیزات راهسازی برای این کمربندی، افزود: حدود ۱۵سال قبل در هفته وحدت و زمان افتتاحیه کمربندی جنوبی، مهندس کریمی استاندار وقت آن زمان به همه ی مسئولین استان تاکید کرده بودند که باید در سریعترین زمان علائم راهسازی، راهداری و راهنمایی و رانندگی و تجهیز سیستم روشنایی و حتی ایجاد باند پیاده روی و باند دوچرخه سواری در این کمربندی ایجاد شود اما تا بدین لحظه نه تنها اقدامی نشده بلکه جدول ها و کانال ها این کمربندی آسیب دیده است.


دکتر علوی با بیان اینکه نارضایتی شهروندان پیرامون رهاشدگی این کمربندی بر حق است، تصریح کرد: وجود سکوی زباله در ورودی این کمربندی که ورودی شهر ساری هم می باشد موجب نارضایتی و ایجاد جلوه ای خارج از شأن مرکزیت ساری است که انشالله در آینده مورد اهتمام قرار خواهد گرفت.


این کارشناس امور اجتماعی در بخشی دیگر از سخنانش آورده است: یکی از مهمترین برنامه های شورای آینده و مدیریت شهری، ساماندهی کارگران ساختمانی می باشد؛ باید ساختمان های مرتب با امکانات مناسب جهت استقرار کارگران عزیز و معرفی به افرادی که به دنبال کارگر هستند ایجاد شود.


علوی خاطر نشان کرد: متاسفانه در شهر ساری بخصوص در بلوار کشاورز و میدان فرح آباد، شاهد حضور کارگران به صورت بی سازمان هستیم که این توهین به شخصیت کارگران است و از سویی دیگر، خانواده کارگران نیز از ملاحضه چنین شرایطی متاسف می شوند که انشاالله برای سازماندهی کارگران عزیز هم برنامه ریزی مناسبی خواهیم داشت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار