بی تفاوتی مطلق نمایندگان مجلس و کمیته ملی المپیک نسبت به ناکامی های ورزشی!

وفایی نژاد با اشاره به اینکه عضویت بسیاری از نمایندگان مجلس و مسئولین در هیئت مدیره باشگاههای ورزشی، نوعاً وزیر ورزش و جوانان را از هرگونه انتقاد و نقد بر عملکرد ضعیفش مصون کرده، یادآور شد...

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد یکی از کارشناسان ورزشی کشورمان در جمع هیئت پهلوانان و ورزشکاران طی سخنانی ضمن حمایت مطلق از عملکرد سازمان بسیج ورزش کشور به خصوص مازندرانی ها، از بی تفاوتی مطلق نمایندگان مجلس و کمیته ملی المپیک نسبت به ناکامی های ورزش کشورمان انتقاد کرد و گفت: ظاهراً هیچ فرآیند ارزیابی از عملکرد وزیر مربوطه توسط مسئولین انجام نمی گیرد...


وی افزود: عدم رعایت ارزش های پهلوانی، انسانی و دینی در ورزش کشورمان رواج مضاعفی به خود گرفته که این مسئله ناکارآمدی سلطانی فر را نشان می دهد.

نتیجه تصویری برای شعبان وفایی نژاد 

وفایی نژاد با اشاره به اینکه عضویت بسیاری از نمایندگان مجلس و مسئولین در هیئت مدیره باشگاههای ورزشی، نوعاً وزیر ورزش و جوانان را از هرگونه انتقاد و نقد بر عملکرد ضعیفش مصون کرده، یادآور شد: شکست های متوالی تیم ملی والیبال، ناکامی کشتی گیران آزاد و فرنگی، شکست تیم ملی فوتبال، ناکامی وزنه برداران، رزمی کاران در کنار افول رشته هایی همچون دوومیدانی، شنا و ... نشان می دهد مدیریت توانمندی در رأس ورزش کشورمان وجود ندارد.


کارشناس ورزشی کشورمان تصریح کرد: براستی که مشخص نیست چه مسائلی در پس این فاجعه وجود دارد که همگان نسبت به وضعیت موجود موضع سکوت اختیار کرده اند و حتی نظارت بر عملکرد وزارتخانه مذکور نیز وظیفه ای فراموش شده در نزد نمایندگان مردم در خانه ملت است.


شعبان وفایی نژاد با بیان اینکه واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی شعاری بیش از سوی مسئولین ورزش کشورمان و نمایندگان نیست، خاطر نشان کرد: این مسئله 40 سال است که بیش از هدف، به شعار تبلیغاتی آقایان تبدیل شده است و اگر نگاهی به وضعیت مالی دو تیم پرطرفدار پایتخت بیندازیم مشخص است که استمرار مدیریت دولتی در ورزش، بر افزایش ناکامی ها و هدر رفت منابع مالی می انجامد.


وی در بخش پایانی دیدگاه خود گفته است: آمار کاهش سن اعتیاد، افزایش تعداد معتادین جوان، چاقی و کم تحرکی، افسردگی، بیماری های روانی و بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را باید به دوری بسیاری از آحاد جامعه از ورزش نسبت داد که این کمبودها نیز ماحصل عدم مدیریت صحیح در وزارت ورزش و جوانان است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار