بیانیه بسیج دانشگاه فرهنگیان، در محکومیت حمله به بخش کنسولی سفارت ایران

پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان کشور، ضمن محکومیت حمله دشمن صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: رژیم اشغالگر در پی شکستهای  مکرر از جبهه مقاومت به چنین ترورهای کوری دست میزند و این گویای استیصال آنها در میدان مبارزه است.

به گزارش راه شلمچه: پایگاه مقاومت بسیج، شهید حاج قاسم‌سلیمانی دانشگاه فرهنگیان کشور،  در بیانیه ای، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به سفارت ایران در سوریه، گفت: تجاوز آشکار، حمله ددمنشانه و خلق جنایت تروریستی دمشق و حمله به سفارت ایران در سوریه گویای حقانیت ایران بوده و نشان دهنده ضعف و استیصال صهیونیست‌های جنایتکار و پدرخوانده خونخوارش (آمریکا) در میدان رویارویی در غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن است.

در این پیام آمده است. «رژیم منفور و سفاک صهیونیستی پس از حملات غیرانسانی به مراکز غیرنظامی، بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در غزه در تازه‌ترین اقدام به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد که این اقدامات مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

 بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

بار دیگر در جنایتی تروریستی و ناجوانمردانه و با نقض آشکار مقررات بین‌المللی، دستان شیطانی رژیم  اشغالگر صهیونیستی به خون  تنی چند از سرداران و دیپلمات‌های  ایران عزیز آغشته گشت.

‌در اقدامی سبعانه، غیر قانونی و خبیث رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق،  مستشاران ارشد  و مدافعان حرم اهل البیت، سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاجی رحیمی و  تنی چند از همراهان آنان را به شهادت رساند.

پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان با محکومیت این تهاجم غیرانسانی که نقض آشکار مقررات بین‌المللی است، شهادت این فرزندان رشید  ایران اسلامی را محضر مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران، هم‌رزمان آن شهیدان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه خانواده‌های محترم آنان تسلیت می‌گوید و در این ایام پر فیض از پیشگاه خداوند متعال برای این شهیدان علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) را مسالت دارد.

رژیم  اشغالگر‌ قدس  در پی شکستها و ناکامی های مکرر، در تلاش برای نجات خود، بزدلانه،  ‌به چنین ترورهای کوری دست می زند،  دشمن بداند که  نه تنها به اهداف شیطانیش نمی رسد بلکه عاقبتی شوم و انتقامی سخت در انتظار اوست. بی شک این جنایت ناجوانمردانه بی پاسخ نخواهد ماند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار