بیانیه پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان کشور، به مناسبت روز قدس

پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان، ضمن محکوم نمودن جنایات گسترده رژیم صهیونیستی به ویژه حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، از آحاد ملت مومن و بصیر ایران اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش راه شلمچه: پایگاه مقاومت بسیج حاج قاسم سلیمانی"دانشگاه فرهنگیان کشور" در بیانیه ای اعلام کرد: اقدام رذیلانه شیطانی رژیم خبیث و منحوس اشغالگر قدس در حمله به کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق، تلاشی مذبوحانه جهت جبران بخشی از شکست‌های مفتضحانه غیر قابل ترمیم در جبهه‌های نبرد با نیرو‌های دلیر، سرفراز، و مقتدر محور مقاومت است.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا

 

رژیم جعلی  اشغالگر صهیونیستی در اوج سبعیت با حمایت‌های آشکار حکومت جنایتکار آمریکا،  مستشاران نظامی ایران، سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی و  تنی چند از همرزمان آنان را در سالروز شهادت امیر المؤمنین علی ابن ابی طالب (سلام الله علیه) به شهادت رساندند.

بی شک، این اقدام ناجوانمردانه برخلاف تمامی قوانین بین‌المللی و معیارهای اخلاقی و بمنزله حمله به خاک یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد می باشد.

مسوولیت این جنایت بر عهده رژیم غاصب قدس و نیز ایالات متحده آمریکا است و باید منتظر انتقام سخت و پاسخ کوبنده و ویران کننده‌ دلاورمردان محور مقاومت باشند.

 وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ

 پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان کشور هم صدا با ملت عزیز و بزرگ ایران اسلامی و  تمامی آزاذگان جهان ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی، شهادت سرداران قهرمان سپاه عزت آفرین انقلاب اسلامی را به محضر مبارک امام عصر(ارواحنا له الفداء) و رهبر فرزانه امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی)، ملت انقلابی، سپاه قهرمان و خانواده‌های معظم شهدا، تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند منّان پیروزی رزمندگان غیور جبهه مقاومت را در تمامی سنگرهای مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی مسئلت می‌نماید و از آحاد مردم ایران به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز سراسر کشور بالاخص خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان کشور می خواهد تا با حضور آگاهانه پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار