امیدی، درجشنواره بین المللی"علم پویا"مطرح کرد:

مهمترین رسالت مدیران بین الملل، گسترش فرهنگ و هنر ایران در سطح جهانی است

مدیر بین الملل دانشگاه فرهنگیان کشور، برگزاری جشنواره های بین الملل را عامل مهمی برای معرفی آداب و رسوم و تمدن کشور به دیگر ملت ها توصیف کرد.

"حسین امیدی"، مدیر بین الملل دانشگاه فرهنگیان، در حاشیه جشنواره بین المللی علم پویا، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی راه شلمچه گفت: یکی از وظایف ما در چنین مراسماتی، ایجاد زمینه حضور اساتید، دانشجو معلمان و کارکنان دانشگاه در رویدادهای بین المللی و بهره مندی آنها از ظرفیت های این رویدادها است، زیرا مشارکت و هم افزایی میان بخشی می تواند به کسب نتایج مطلوب منجر شود.

مدیربین الملل دانشگاه فرهنگیان،  با بیان اینکه امروزه "نبض اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور  در دستان فرزندان و نخبگان است"، گفت: دانش آموزان طلایه دار و پرچم داران آینده ایران اسلامی هستند و  وظیفه ما حمایت همه جانبه از این استعدادها در سرزمین مادری است.

"وی اطمینان خاطر داد، که دانش آموزان مستعدی که در سراسر کشور مشغول تحصیل هستند، دارای استعدادهای نهفته و فراوانی هستند، که خود لازمه توجه بیشتر مسئولان آموزشی در این حوزه مهم و راهبردی می باشد."

مدیر بین الملل دانشگاه فرهنگیان، یکی از نکات برجسته و  قابل توجه این نمایشگاه را پیشرفت الگوی ایرانی- اسلامی در سطح جهانی عنوان کرد و اظهار داشت: گسترش تمدن، فرهنگ و هنر ایران در سطح بین الملل یکی ازاهداف مهم این جشنواره بود.

امیدی در خاتمه این گفتگو تصریح کرد: دانش آموزان مدارس بین الملل و تطبیقی با کارهای هنری و علمی خود در این نمایشگاه ثابت کردند،  که بسیار مستعد و توانمند هستند.

گفتنی است: مراسم افتتاحیه رویداد بین المللی نمایشگاه علوم و فناوری با عنوان "جشنواره علم پویا" با محوریت ترویج علم، با مشارکت مدیریت امور بین الملل دانشگاه، سازمان یونیسف و مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

همچنین علاقه مندان می توانند تا ۲ اسفند از غرفه های این نمایشگاه واقع در بلوار فرحزادی، تقاطع دادمان، مجتمع تطبیقی و بین الملل دختران تهران بازدید نمایند.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0