امیدی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه سیار موزه ملی و فناوری ایران در جشنواره علم‌پویا

مدیر امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان کشور، از برگزاری جشنواره علوم پویا با مشارکت "یونیسف" و "مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش" در مجتمع تطبیقی و بین المللی دختران تهران خبر داد.

به گزارش راه شلمچه: "حسین امیدی" مدیر امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: جشنواره «علم پویا» با مشارکت یونیسف، موزه ملی علوم و فناوری ایران، مرکز امور بین‌الملل وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و مدارس بین‌الملل تطبیقی و اتباع، به میزبانی مجتمع تطبیقی و بین‌الملل دختران تهران برگزار می‌شود.

وی در توضیحی بیشتر گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره علم پویا با حضور "رییس دفتر یونیسف در ایران"، " رییس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور"، "معاون نمایشگاهی و جمعی از مدیران موزه ملی علوم و فناوری ایران"، "مسئولان وزارت امور خارجه"،  مدیران و پرسنل مجتمع‌های تطبیقی و بین‌الملل" و دانشجو معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان، روز شنبه 28 بهمن ماه  از ساعت 9 صبح شروع می‌شود.

 امیدی، در خاتمه اظهار داشت: جشنواره علم پویا با عنوان نمایشگاه علم و فناوری در قالب مقاله و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان در حوزه‌های علم، علوم اجتماعی، انسانی، علوم پایه و بخش هنر است و این نمایشگاه به مدت 5 روز در معرض دید علاقمندان خواهد بود.

موزه ملی علوم و فناوری ایران به عنوان یک موسسه پژوهشی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال ۱۳۸۹ کار خود را آغاز کرد و با توسعه موزه اکنون دارای چند نگارخانه است که هر کدام مخاطب را با وجوهی از دنیای علم آشنا می‌کنند.

گفتنی است: موزه ملی علوم و فناوری از سوی ایکوم (شورای بین‌المللی موزه‌ها) ایران طی پنج سال متوالی به عنوان موزه برتر کشور برگزیده شد و اهدافی همچون ترویج علم و تسهیل ارتباط شهروندان با علم، پاسداشت دستاوردهای دانشمندان ایرانی‌اسلامی و بازنمایی فناوری‌های بومی ایرانیان را دنبال می‌کند.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار