تمجید نماینده مجلس، از مدیر امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان کشور

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم‌ مجلس، با اشاره به زحمات مدیر امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان کشور در "عرصه جهانی تعلیم و تربیت"، گفت: وی شناخت بسیار خوبی از ظرفیت ها و فرصت های این دانشگاه در سطح بین الملل دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی راه شلمچه: "ابراهیم عزیزی"، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، که دارای سابقه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و همچنین معاونت برنامه ریزی نیز می باشد، امروز میزبان "حسین امیدی"مدیر امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان بود.

ابراهیم عزیزی، روز یکشنبه(27 اسفند ماه) در بدو ورود به دانشگاه فرهنگیان، با حضور در محل یادمان شهید گمنام سازمان مرکزی دانشگاه، با آرمان های شهدا و امامین شهدا تجدید میثاق کرد.

 در این دیدار، که در آخرین روزهای سال انجام شد، برنامه های سال آینده مدیریت امور بین الملل دانشگاه به صورت اجمالی مورد برسی قرار گرفت.

حسین امیدی، با اشاره به حمایت "رجبعلی برزویی"، رئیس دانشگاه فرهنگیان، از فعالیت های علمی بین الملل از جمله عضویت این دانشگاه در شبکه سینوو  در آخرین روزهای سال گفت: سال آینده بدون شک سال توسعه مناسبات بین المللی دانشگاه فرهنگیان با کشورهای همسایه و همسو به ویژه کشورهای کشورهای جهان اسلام و محور مقاومت خواهد بود.

امیدی اضافه کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت فعالیت ها و تعاملات بین المللی دانشگاهی و نقش آن در کمک به دیپلماسی کلان نظام جمهوری اسلامی ایران، کلیه فعالیت های مدیریت امور بین الملل دانشگاه در چارچوب قوانین و مقررات و بر اساس مفاد اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و مبتنی بر  سند اسلامی شدن دانشگاه ها، سند تحول دولت مردمی و سند اسلامی ایرانی پیشرفت ابلاغی مقام معظم رهبری انجام می شود.

در ادامه این جلسه، "ابراهیم عزیزی"، نماینده مردم کرمانشاه  و رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات صورت گرفته، اظهار داشت:  دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی حاکمیتی و ماموریت گرا است و بخش های زیرمجموعه آن نیز باید با درک این دو ویژگی منحصر به فرد برنامه ها و فعالیت های خود را طراحی نمایند.

وی ضمن قدردانی و تمجید از مدیر امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان گفت: آقای امیدی  شناخت خوبی از ظرفیت ها و فرصت های دانشگاه و عرصه جهانی تعلیم و تربیت دارد و اقدامات صورت گرفته گواه این امر است. 

این نماینده، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری، مبنی بر حمایت از دانشگاه فرهنگیان و نقش آن در تربیت نسل آینده کشور، ابراز امیدواری کرد: که دولت و مجلس از این دانشگاه حمایت کنند، تا اهداف والای و مشخص در اسناد بالادستی تحقق یابد.


انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار