حمایتهای رئیس دانشگاه فرهنگیان به ثمر نشست/ عضویت دانشگاه در سازمان بین المللی سینوو

در خواست دانشگاه فرهنگیان جهت عضویت در سازمان بین‌المللی سینوو مورد پذیرش قرار گرفت و این دانشگاه به خانواده بزرگ این شبکه بین‌المللی علمی و دانشگاهی پیوست.

به گزارش خبرنگار راه شلمچه: با تلاش ها و پیگیری های مدیریت امور بین الملل دانشگاه و با حمایت های  رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان، درخواست عضویت دانشگاه فرهنگیان در سازمان بین المللی سنوو (CINVU) در آخرین روزهای سال 1402 مورد پذیرش قرار گرفت و دانشگاه فرهنگیان می تواند به عنوان عضوی از این شبکه بین المللی علمی و دانشگاهی تعاملات و مناسبات خود را با سایر دانشگاه های عضو شبکه توسعه دهد.

حسین امیدی، مدیر امور بین الملل دانشگاه با اشاره به مفاد استاد بالادستی و تاکید بر اهمیت حضور فعال و موثر دانشگاه در مجامع و رویدادهای بین المللی در حوزه تخصصی تربیت معلم، ضمن تبریک این رویداد ارزشمند به خانواده دانشگاه فرهنگیان گفت: تعامل میان دانشگاه های عضو این شبکه می تواند موجب هم افزایی و توسعه تعاملات بین المللی دانشگاه باشد. دانشگاه های بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله پاکستان، مصر، عراق، ترکیه و ... در این شبکه عضویت دارند این امر می تواند زمینه توسعه فعالیت های بین دانشگاهی دوجانبه و چندجانبه را تسهیل نماید.

تارنمای خبری شبکه سنوو نیز با انعکاس این خبر، دانشگاه فرهنگیان را یکی از دانشگاه‌های تخصصی ایرانی معرفی نموده است که در راستای ایجاد نوآوری و توانمندسازی ساختار آموزشی مدارس، رسالت پرورش معلمان و کارشناسان آموزشی را برپایه شیوه‌های آموزش فن‌آورانه بر عهده دارد. روابط عمومی سینو با اشاره به این که دانشگاه فرهنگیان ایران از پیوند مراکز تخصصی تربیت معلم ایران ایجاد شده است و هم‌اکنون قریب به 100 پردیس و مرکز آموز عالی تابعه دارد، فعالیت آموزشی مجزای پردیس های خواهران و برادران را معرفی کرده است.

گفتنی است سازمان بین‌المللی سینوو با بَرنامه شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام یکی از شبکه‌های وابسته به - کامستک - کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فن‌آوری کشورهای هم‌پیمان در سازمان همکاری‌های اسلامی است که وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری جمهوری اسلامی ایران میزبانی از آن را بر عهده دارد. این سازمان بین‌المللی، پایگاهی سرشار از دانایی و توانایی است که با آرمان دادگری، ژرفایش و پایایی دانش و اندیشه‌ و توانمندسازی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی جهان اسلام، در گسترش آموزش‌عالی همگانی استوار بر فن‌آوری هوشمند می‌کوشد.


انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار