حسین امیدی:

پیروزی حماس نشات گرفته از آرمان شهید سلیمانی بود

فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی حتی در پسا شهادتش، نقشی بی بدیل در خَلق طوفان الاقصی ایفا نمود.




به گزارش راه شلمچه، حسین امیدی، فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان و مدیر بین المللی این دانشگاه، در نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت مرکز بسیج فرهنگیان، که با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، خاطر نشان کرد: آنچه که در سرزمین مقدس فلسطین در حال رخ دادن است چیزی جز تجلی رویارویی جبهه حق و جبهه باطل نیست و نزاع حق و باطل نزاعی ابدی است.



وی با تاکید بر اینکه، شهید حاج قاسم سلیمانی تا ابد الگوی جاودانه گروه های مقاوت در منطقه خواهد بود، گفت: پیروزی حق بر باطل و نور بر ظلمت، وعده الهی است، که  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چه در قالب زمینی و چه در صورت آسمانیش نقشی بی بدیل در خلق طوفان الاقصی ایفا کرد.



فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان افزود: در حقیقت طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ بشریت خواهد بود که آثار نهان و اشکار‌آن بزودی بر همگان مشخص خواهد شد.


مدیر بین الملل دانشگاه فرهنگیان، اندیشه بسیج را رهگشای بسیاری از مشکلات جهان اسلام توصیف و تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که در روزگار ما که کفر و نفاق فزونتر از قبل بر مقدرات مستضعفین عالم چیره گشته و  با توجه به عبور وگسترش اندیشه ناب بسیج و بسیجی از مرزهای اعتقادی ایران اسلامی و ظهور و تجلی آن در اقصی نقاط عالم بخصوص غرب آسیا، لازم است بیش از پیش بسیجیان مومن، انقلابی و مستحکم، به تاسی از نفس زکیه شهید قدس حاج قاسم سلیمانی با تلاش و مجاهدت،  بهره ‏مندی از اندیشه راهگشای حسینی، غیرت و حمیت علوی و مواضع انقلاب اسلامی در دفاع از مسلمانان مظلوم جهان در هر کجا حضور آگاهانه و فعالانه حاضر شوند وخالصانه جانفشانی کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار