معرفی دانشگاه فرهنگیان در دیدار با نمایندگان غرفه های بین‌المللی کتاب تهران

مدیر همکاری ها و ارتباطات علمی و بین المللی دانشگاه فرهنگیان گفت: رویدادهای بین المللی ظرفیت های مغتنمی برای معرفی دانشگاه فرهنگیان هستند و باید از هر فرصتی جهت معرفی توانمندی هیای بی نظير دانشگاه فرهنگیان در عرصه جهانی بهره برد.

به گزارش راه شلمچه: حسین امیدی، مدیر همکاری‌ها و ارتباطات علمی و بین المللی دانشگاه فرهنگیان کشور، یکی از تاکیدات مهم آقای دکتر صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در رابطه با توسعه تعاملات بیم المللی را حضور موثر و فعال دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه تربیت معلم حضوری متمرکز جهان، در رویدادهای بین المللی عنوان کرد.

امیدی ضمن قدردانی از زحماتی که جهت برپایی غرفه دانشگاه فرهنگیان صورت گرفته است گفت: رویدادهای بین المللی که به میزبانی جمهوری اسلامی  ایران برگزار می شوند، فرصت مناسبی جهت معرفی دانشگاه فرهنگیان در سطح جهانی هستند. حضور ناشران خارجی، رایزنان فرهنگی و نمایندگان سفارت های بین المللی در نمایشگاه کتاب تهران فرصتی بود تا دانشگاه فرهنگیان ظرفیت های خود را معرفی نماید.

مدیریت همکاری ها و ارتباطات علمی بین المللي دانشگاه حضور در تک تک غرفه های بین المللی را گام موثری در شناساندن دانشگاه فرهنگیان به مخاطب خارجی دانست و ابراز امیدواری کرد که این باب آشنایی بستری مناسب برای اقدامات بعدی در زمینه توسعه تعاملات و مناسبات علمی بین المللی دانشگاه فرهنگیان در عرصه جهانی تربیت معلم باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار