امیدی خبر داد:

دانشگاه فرهنگیان به زودی میزبان نماینده های گروهای مقاومت منطقه می شود

نشست هم اندیشی معاونان بین الملل سازمان بسیج و دانشگاه فرهنگیان، با موضوع" همایش بین المللی مشق ایثار و مقاومت2" در مرکز این سازمان برگزار شد.


به گزارش راه شلمچه، نشست هم اندیشی پیرامون برگزاری "همایش بین المللی مشق ایثار2"، با حضور "محسن محمد کاظمی"، معاون روابط بین الملل سازمان بسیج، "ابراهیم محمد دوست" جانشین وی و "حسین امیدی"، مدیر امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان در مرکز سازمان بسیج برگزار شد.

امیدی، در این جلسه از حضور نماینده های گروهای مقاومت منطقه در "همایش ایثار و مقاومت 2" در آینده ای نزدیک به میزبانی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: این همایش در بهمن ماه سالجاری با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین و پایگاه مقاومت بسیج این دانشگاه برگزار می شود.

فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان یادآوری کرد: در این همایش نماینده ها و کارشناسانی از  جهاد اسلامی فلسطین، حماس، حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق و انصارالله یمن حضور خواهند داشت.

امیدی، هدف از این همایش را ایجاد اجماع جهانی در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و برجسته سازی نقش معلم در تربیت روحیه مقاومت و نسل جوان عنوان کرد.

در خاتمه این نشست کاظمی، معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین، ضمن اعلام آمادگی خود در جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش، از زحمات مدیر امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان در راستای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین و تثبیت آرمان شهدای والامقام دفاع مقدس و خط مقاومت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام//


اگر خوشت اومد لایک کن
6