بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان کشور به‌مناسب درگذشت آیت‌الله کریمی‌دیوکلایی

جامعه اسلامی فرهنگیان در پی در گذشت آیت‌الله سیدجعفر کریمی دیوکلایی، مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش راه شلمچه، متن بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان کشور به شرح زیر است.


بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر با خبر شدیم آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی از عالمان و نخبگان برجسته حوزه های علمیه و از نزدیکان و یار و یاور دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری و از یادگاران نهضت بزرگ انقلاب اسلامی که نقشهای برجسته ای را در حوزه های مختلف انقلاب اسلامی از جمله مجلس خبرگان رهبری و نیز عرصه های فقاهت و سیاست ایفا کردند دار فانی را وداع گفتند.

این فقیه برجسته در طول عمر پربرکت خود با جهد و مبارزه در حوزه های علمی و سیاسی یادگارها و خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشتند و مورد اعتماد کامل امام راحل و رهبری معظم انقلاب بودند و حقیقتا فقدان ایشان ضایه ای تاسف بار محسوب می شود.

جامعه اسلامی فرهنگیان کشور درگذشت این عالم وارسته رابه همه علاقمندان ایشان خصوصا مردم استان مازندران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای نزدیکان و خانواده ایشان طلب صبر و اجر می نماید.

جامعه اسلامی فرهنگیان کشور

اشاره می‌شود نمایندگی حضرت امام خمینی(ره) در شورای عالی اقتصاد، مسئولیت‌ بررسی‌ پرونده‌های‌ زندانیان‌ محاکم‌ عمومی‌ با حکم‌ امام‌(ره‌) در سال‌ ۱۳۶۲، ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات شرع با حکم امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۱ ، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم از مازندران، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسئول شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری از جمله فعالیت‌های آن مرحوم آیت‌الله کریمی‌دیوکلایی است.

پایگاه خبری راه شلمچه درگذشت این عالم وارسته را تسلیت عرض می‌کند.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار