بیانیه جمعیت یاران انقلاب اسلامی به‌مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

جمعیت یاران انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: انتظار آحاد مردم برخورد قاطع و عبرت آموز با جنایتکاران آمریکایی و مزدوران منطقه ای آنها و پایان دادن به حضور بیگانگان‌ خون آشام‌ در منطقه است.

به گزارش راه شلمچه، متن پیام جمعیت یاران انقلاب اسلامی را در زیر می‌خوانید:


بسم الله قاصم الجبارین
شهادت سردار دلاور و رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان دلیر ایشان شهیدان والامقام  برادر  ابومهدی المهندس، سردار سرتیپ حسین جعفری نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی نیا را به پیشگاه حضرت ولی عصر عج و به محضر امام و مقتدایمان مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) و امت اسلامی و همه آزادگان جهان و به ویژه خانواده معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
آنچه که مسلم است خون این عزیزان در رگ های آحاد ملت ایران و  مردم آزاده جهان جریان یافته و میلیون ها حاج قاسم سلیمانی را در عرصه مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار آماده جانفشانی  نموده است.
انتظار آحاد مردم برخورد قاطع و عبرت آموز با جنایتکاران آمریکایی و مزدوران منطقه ای آنها و پایان دادن به حضور بیگانگان‌ خون آشام‌ در منطقه است و قطعا به برکت خون شهیدان مقاومت این مهم به زودی تحقق یافته و موجبات خشنودی حضرت ولی عصر عج ، مقام معظم رهبری و مردم منطقه فراهم خواهد شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار