بیانیه دو تشکل فرهنگی و انقلابی کشور در محکومیت اهانت مجدد به قرآن کریم

کنگره معلمان انقلاب اسلامی و هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان کشور با صدور بیانیه‌ای در محکومیت اهانت به قرآن کریم اعلام کرد: معلمان بسیجی و انقلابی ایران اسلامی یکپارچه و یک صدا این اقدام خبیثانه صهیونیست‌ها که به دست یک عروسک خیمه شب بازی آنان انجام گردید را به شدت محکوم نموده و برای انتقام از بانیان آن لحظه شماری می‌نمایند.

به گزارش راه شلمچه، متن بیانیه این دو تشکل فرهنگی و انقلابی کشور به شرح زیر است:


إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ ( سوره مبارکه حجر آیه 9)

 
ما قرآن را نازل کردیم; و ما به طور قطع نگهدار آنیم.


در جایی که خدای قادر و توانا حافظ قرآن کریم است، چه تلاش ذلیلانه‌ای است سوزاندن قرآن کریم برای محو آن و برای خاموش کردن صدای رسای آن در بین مردم عالم، جای بسی تعجب است که دشمنان احمق و خفیف حتی به تاریخ پرافتخار قرآن در روشنگری جوامع بشری و نیز شکست‌های مکرر دشمنانش نیم نگاهی نینداخته‌اند و خفت و خواری یاران شیطانی قبل از خود را ندیده‌اند. بیش از ۱۴۰۰ سال از نزول با برکت قرآن کریم می‌گذرد و دشمنی های دشمنانش نه تنها آسیبی به آن نرسانده بلکه روز به روز به شکوه و جایگاهش افزوده شده است.

 اساساً سوزاندن قرآن یک تلاش بی‌حاصلی است که خود دلیلی بر اثرگذار بودن آن است و الا اگر این کتاب آسمانی تاثیری بر خواری دشمنان به ویژه صهیونیست ها نداشت از کنار آن عبور می‌کردند و کاری به قرآن نداشتند. اما استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل کودک­کش می‌دانند آینده جهان در ید قدرت قرآن و تعالیم انسان ساز پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) خواهد بود و آنان سرنوشتی جز نابودی ندارند.لذا هر از گاهی به پیامبر و قرآن اهانت می‌کنند تا بلکه از عظمت آن بکاهند، اما چه خیال پوچ و باطلی دارند علی­رغم بوق‌های تبلیغاتی شیاطین جهان، قرآن و آیات روحبخش آن هر روز در دل‌های انسان‌های بیشتری نفوذ می‌کند و به طرفدارانش افزوده می‌گردد. در این میان معلمان بسیجی و انقلابی ایران اسلامی یکپارچه و یک صدا این اقدام خبیثانه صهیونیست‌ها که به دست یک عروسک خیمه شب بازی آنان انجام گردید را به شدت محکوم نموده و برای انتقام از بانیان آن لحظه شماری می‌نمایند.

ملت ایران به ویژه معلمان و فرهنگیان سراسر کشور به سردمداران کفر و نفاق جهان یعنی آمریکا و اسرائیل خون­آشام هشدار می‌دهند ادامه این راه، عواقب سنگینی برای آنان خواهد داشت و علاوه بر خشم و آتش الهی به دست مومنان جهان به سمت آتش جهنم هدایت خواهند شد.

 بی‌شک فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای اشد مجازات عاملان و طراحان این اقدام شرارت آفرین تحقق می‌یابد و به زودی خبر مجازات شیاطین انسان نما به گوش جهانیان خواهد رسید.


( والله سریع العقاب)

1/5/1402


کنگره معلمان انقلاب اسلامی

 هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان کشور

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار