بیماری فرزندان این خانم بابلی دیگر امانش را بریده!

مادری در بابل زندگی می‌کند ضمن درمان بیماری سخت دو فرزند خود، برای معیشت روزانه خود هم به ستوه آمده و چشم انتظار گشایشی است.

به گزارش راه شلمچه از بابل، این خانم دو فرزند بیمار دارد که یکی از فرزندان او بیماری مثانه دارد به همین دلیل هر دو کلیه خود را هم از دست داده و مدتی است دیالیز می‌کند و هفته‌ای سه روز باید در بیمارستان امیرکلا دیالیز کند. با توجه به وضعیت مالی مناسبی که ندارند مجبور شده هفته‌ای دوبار دیالیز را کم کنند و پزشکان گفتند اگر فرزندش را هفته‌ای سه بار دیالیز نکند واقعا از دست می‌دهد و به ناچار از کارش بیکار شده تا بتواند مرتب دیالیز را انجام دهد تا پس از ترمیم مثانه به شیراز برای پیوند کلیه انتقال دهد.

تازه اگر سر وقت دیالیزها به خوبی انجام شود مشکل نوبت پیوند هم دارد که از حالا نمی‌داند چگونه می‌تواند فرزندش را در نوبت قرار دهد.

مشکلاتی که این خانم پیش‌رو دارد علاوه بر معیشت بسیار سختی که دارد اما برای ادامه درمان عزیزان خود دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و امید به گشایشی است تا گره پیچیده سرنوشت زندگی‌اش به نوعی باز شود تا از زیر بار دشواری‌های پیش آمده نجات پیدا کند.

این خانم از همسر خود به دلیل بیماری همسرش و اداره کردن زندگی دشوار بود به همین دلیل از هم جدا شدند.

از هم‌وطنان خیر و احیانا مراکز دولتی که خواهان دستگیری این مادر را دارند آدرس و شماره تماس او در نزد پایگاه خبری راه شلمچه محفوظ است و در صورت لزوم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار