بی‌ادب‌ترین شهر در آمریکا را بشناسید!

در تازه ترین نظرسنجی که درباره بی‌ادب ترین شهرهای ایالات متحده انجام شد، ساکنین نیویورک بی‌ادب‌ترین مردم آمریکا لقب گرفتند.

به گزارش راه شلمچه، روزنامه نیویورک پست در گزارشی بی‌ادب‌ترین شهر در آمریکا را معرفی کرده است؛ نیویورک!

در این گزارش آمده:

«طبق گزارش مجله بیزینس اینسایدر، 34 درصد از پاسخ دهندگان به یک نظرسنجی اظهار داشتند که ساکنان نیویورک غیردوستانه‌ترین رفتار را با دیگران دارند. این آمار تقریباً دو برابر بیشتر از شهر لس آنجلس بود که در آن 19.7 درصد از 2000 فرد بالغ، که در ماه‌های اکتبر و نوامبر مورد بررسی قرار گرفتند. در بررسی شهر لس آنجلس مردم می‌گفتند که این شهر، محل زندگی عبوس‌ترین شهروندان کشور است!

 

واشنگتن در رده سوم این لیست جای دارد و پس از آن شهرهای شیکاگو، بوستون، دیترویت، بوفالو، بالتیمور، فیلادلفیا و سانفرانسیسکو قرار گرفتند.


منبع؛ جام نیوز

 

ساکنان نیویورک زندگی دشواری را در کنار 9 ميليون همشهری خود می‌گذرانند. آنها در برابر افرادی که آرام راه می‌روند، گردشگران و كساني كه كوله پشتي‌های بزرگي حمل می کنند، نمیتوانند با متانت رفتار نمی کنند. جالب اینجا است که توریست‌های نیویورک، مردم محلی را مشکل اصلی می‌دانند. هنگامی که رئیس جمهور آمریکا جان آدامز در سال 1774 از این شهر بازدید کرد، در دفتر خاطرات خود چنین نوشت: «با وجود تمام ثروت، شکوه و جلال، این شهر از توسعه اخلاقی برخوردار نیست.»

 

گزارش نیویورک تایمز از او چنین نقل می کند: «من از زمانی که به شهر آمدم، یک فرد با شخصیت و یک مرد با ادب را ندیده ام.»

 

مردم این شهر با صدای بلند و بسیار سریع صحبت می‌کنند. اگر از شما سؤالی بپرسند، قبل از اینکه بتوانید سه کلمه از پاسخ را بیان کنید، آنها ناگهان صحبت شما را قطع می کنند و به سخنان خود ادامه می دهند!»

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار