تجمع عظیم کشاورزان اصفهانی در اعتراض کم‌آبی واکنش دولت رئیسی +فیلم و تصاویر

کشاورزان اصفهان که از روزهای گذشته با برپایی چادر در بستر خشک زاینده‌رود مطالبات خودشان در خصوص تعین تکلیف وضعیت کشت پاییزه را مطالبه می‌کردند.

به گزارش راه شلمچه، جمع کثیری از مردم و کشاورزان اصفهان امروز در اعتراض به وضعیت خشکسالی و کم آبی زاینده رود تجمعی در کنار پل تاریخی خواجو برگزار کردند.

 

این تجمع پس از آن برگزار می‌شود که طی حدود ده روز گذشته، مطالبات کشاورزان در خصوص حق آبه و سایر مصارف بدون توجه به مصوبات شورای عالی آب بر زمین مانده و اجرایی نشده است.

 

اعتراضات روزهای گذشته که در صبح جمعه به اوج خود رسیده، توسط شبکه خبر به طور کامل تحت پوشش است و تلاش رسانه‌های ضدانقلاب برای سوء استفاده از این مطالبات مردم تا کنون ناکام مانده است.

 

همچنین روز گذشته جمعی از کشاورزان حاضر در تجمع در فیلمی ضمن اعلام حمایت قاطع از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند که مطالبه آنان صرفا بر سر حق آبه بوده و نسبت به تلاش‌ها برای سیاسی جلوه دادن این اعتراضات واکنش نشان دادند.

در نهایت و پیرو اتفاقات اخیر، رئیس جمهور طی دستوری فوری معاون اول دولت را مامور رسیدگی به این مساله و گفتگو با مردم معترض کرد. همچنین محمد مخبر در دستوری به وزرای نیرو و کشاورزی، خواستار حل سریع مساله و اطلاع‌رسانی آن به مردم اصفهان شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار