همه پای کار هستند:

تحرکات پرامید در شهرداری ساری

پروژه های عمرانی فاز دوم رفیوژ میانی خیابان ملامجدالدین و پیاده‌رو سازی با حضور و فعالیت سازمان های عمران و‌ مهندسی حمل و نقل انجام شد که در طی روزهای آتی نیز استمرار دارد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبر منتشر شده در سایت شهرداری ساری؛ در اولین جمعه پس از حضور جواد طالبی در سمت سرپرستی شهرداری ساری تمامی دوایر و سازمان های تابعه شهرداری ساری برای آبادانی، پاکیزگی شهری و خدمت به شهروندان در یک روز پای کار آمدند.

 

دوایر سه گانه خدمات شهری در مناطق شهرداری،سازمان های مدیریت پسماند،سیما،منظر و فضای سبز شهری،عمران و بازآفرینی فضاهای شهری،مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری ساری به شکل گروهی و با الگوی هم افزایی خدمات رسانی در سطح شهر ساری به دستور و نظارت مستقیم جواد طالبی به فعالیت مشغول شدند.


 

در این روز رفت و روب و‌ نظافت خیابانها و معابر سطح شهر،جمع آوری زباله ،شستشوی جداول و کانال ها و لایروبی جوی‌ها به همت همکاران خدمات شهری مناطق سه‌گانه شهرداری ساری و سازمان پسماند به شکل تیمی و هم افزایی گروهی انجام شد.

 

پروژه های عمرانی فاز دوم رفیوژ میانی خیابان ملامجدالدین و پیاده‌رو سازی با حضور و فعالیت سازمان های عمران و‌ مهندسی حمل و نقل انجام شد که در طی روزهای آتی نیز استمرار دارد.


 

طرح جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی (متکدیان) به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی به صورت هم افزایی شیفت های مختلف همکاران صورت گرفت.

 

پروژه نیمه کاره و‌ معطل مانده فاز سوم ابن شهرآشوب نیز با حضور مؤثر و فعال سازمان عمران و بازآفرینی شهری در این روز به جد پی گیری شد که روند انجام آن در روزهای آینده تسریع می یابد.

 

شایان ذکر است جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری به همراه جمعی از مدیران این مجموعه با حضور میدانی از روند انجام امور مذکور بازدید  و جهت تسهیل انجام کار و نظارت بر حسن انجام، دستورات لازم را صادر کرد و استمرار روند اجرای تیمی به شکل هم افزایی خدمت رسانی را از مجموعه دوایر مختلف شهرداری خواستار شد .

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار