تخریب گسترده پیروان نورعلی تابنده نسبت به امیری سوادکوهی+ تصاویر

پیشوای منحرف صوفی های ایران، محقق و نویسنده جوان شیعه را بخاطر دفاع از حضرت زهرا(س) با کلمات سخیفش به تحریک پیروانش پرداخت.


به گزارش راه شلمچه، در پی مکاتبات علمی و مناظرات متعدد حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی، محقق و نویسنده ی جوان شیعه با سران ادیان و مذاهب و  شکست مفتضحانه ی نورعلی تابنده، قطب دراویش صوفیه در مقابل این محقق جوان، پیروان ناآگاه این قطب فرقه ی انحرافی دست به تخریب گسترده ای در سطح فضای مجازی و حقیقی زده اند و ضمن تگرار منطق خشونت، فحاشی های نورعلی تابنده نسبت به این محقق جوان را تکرار نمودند.

نورعلی تابنده پیشوای منحرف صوفی های ایران که در حال حاضر در بستر بیماری است ، چندی پیش در سخنرانی مهم خود حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی را بخاطر دفاع از حضرت زهرا سلام الله علیها ،شیطان معرفی کرده بود و  با کلمات سخیفش به تحریک پیروانش در پی کمرنگ نمودن تأثیرات مهم مکاتبات علمی این محقق جوان در افشاگری پوشالی بودن فرقه ی صوفیه پرداخت.

 با کمال تأسف پس از سخنان وی شاهد موج جدیدی از اهانت ها و تهدیدهای غیر قابل وصف از پیروان وی به سخنان علمی یک محقق و نویسنده ی جوان می باشیم که از نکات جالب این هجمه ها، اهانت بنیانگذار فرقه ی حلقه نسبت به مقالات علمی یک محقق جوان ایرانی است که مشخص است از قلم توانای وی بسیار نگران شده و احساس خطر کرده اند.

چندی پیش نیز رادیو فرانسه نیز ضمن انتقاد صریح از مواضع علمی حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی نسبت به فرقه های انحرافی وجود این محقق جوان را خطر بزرگی برای جوامع بشری تلقی کرد.

ضمن پوزش از کاربران محترم نظر شما را به گوشه ای از اهانت های پیروان نورعلی تابنده نسبت به حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی جلب می کنیم.



اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار