اعتراض امیری سوادکودهی به درج یک مقاله در روزنامه اطلاعات

در پی درج مقاله ای تعجب برانگیز و تأسف بار در روزنامه اطلاعات در تجلیل از پیشوای منحرف و درگذشته‌ی فرقه انحرافی و سیاسی صوفیه یعنی نورعلی تابنده، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه در یادداشتی در توییتر، این عمل قبیح را به صراحت به چالش کشید.
به گزارش راه شلمچه، این محقق نام آشنا در این یادداشت با حمله به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اینکه در روزنامه رسمی کشور از یک دشمن دین و منکر ضروریات مذهب و از یک هتاک به ‎حضرت زهرا سلام الله علیها تجلیل می شود ابراز تأثر کرد.

نورعلی تابنده که سابقه ی اهانت به حضرت زهرا سلام الله علیها، انکار ضروریات مذهب، اهانت به فقها و مراجع شیعه، اهانت و تحریک منافقان به مقابله ی با نظام اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد در سال 1398 شمسی از دنیا رفت و در زمان حیاتش بارها توسط این محقق جوان به مناظره دعوت شد و وی با سخنانی سخیف درباره وی از مناظره علمی با امیری سوادکوهی فرار کرد.
حال می بایست منتظر بود که هیئت نظارت مطبوعات چگونه می تواند از فاجعه و تجلیل از یک منافق هتاک را توجیه و جبران نماید. روزنامه اطلاعات نیز می بایست در مقابل میلیون ها ایرانی شیعه و فاطمی پاسخگو باشد که چگونه به خود اجازه داده که مقاله ای در تجلیل از مزدور هتاکی چون نورعلی تابنده در صفحات تاریخ خود بنگارد و چنین به خود زنی تاریخی خود بپردازد.

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار