مولوی عبدالحمید حامی اسرائیل و لکه ی ننگ تاریخ اهل تسنن ایران

امیری سوادکوهی محقق و نویسنده جوان شیعه در گفت‌و‌گو با راه شلمچه در قم گفت: امروز دفاع از عبدالحمید، دفاع از مکاتب انحرافی و صهیونیزم جهانی است.

به گزارش راه شلمچه، در پی فتنه گری های متعدد مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل تسنن زاهدان و به رسمیت شناختن اسرائیل و بهائیت و فرقه های انحرافی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نويسندگان جوان شیعه در مصاحبه ای با خبرنگار ما در شهر مقدس قم، وی را لکه ی ننگ تاریخ اهل تسنن ایران دانست و سخنان وی درباره ی مصالحه ی با اسرائیل را محکوم کرد.

وی تاکید کرد: رسوایی مولوی عبدالحمید و حمایت آشکار وی از اسرائیل، اتمام حجّتی برای مجامع علمی و سیاسی عامه بوده است که می بایست جامعه ی اهل تسنن ایران و الأزهر مصر از چنین شخصیت پلیدی که فرقی میان فلسطین و اسرائیل و مرزی بین اسلام و صهیونیسم قائل نیست تبری بجویند و مرز خود با وی را مشخص کنند.


سوادکوهی افزود: امروز دفاع از عبدالحمید، دفاع از مکاتب انحرافی و صهیونیزم جهانی است.


این نویسنده ی برجسته تصریح کرد: مولوی عبدالحمید برای حفظ قدرت پوشالی خویش، با حمایت آشکار از اسرائیل و بهائیت اسیر اشتباه فاحش محاسباتی و دچار آلزایمر سیاسی و عقیدتی شده است و مع الأسف با راهنمایی ها و القائات مشاوره‌های برون مرزی اش در باتلاقی متعفن فرو رفته است.


این محقق جوان در ادامه گفت: یقیناً صبر مسئولان مربوطه در مقابل فتنه های شاخ شیطان در ایران لبریز و در نتیجه وی آیینه ی عبرت تاریخ خواهد شد.


سوادکوهی تاکید کرد: امتیاز دادن مولوی عبدالحمید به دو فرقه ی ضاله و استعماری صوفیه و بهائیت حکایت از فتنه ی شومی دارد که سودای ذبح آشکار ادیان ابراهیمی و رهبری ملت امام حسینی ایران را در دل دارند.


وی قدس را نتیجه ی غربت دین دانست و افزود : اگر سقيفه سازان و سقيفه پردازان بر طرد امیرالمؤمنین علی علیه السلام اجتماع نمی کردند، امروز وضعیت قدس شریف چنین نبود و فریاد غربت اسلام در سرزمین فلسطین شنیده نمی شد. جهان اسلام باید به این حقیقت برسد که نابودی صهیونیزم جهانی تنها با فرهنگ امیرالمؤمنین علی علیه السلام و نهضت عاشورایی تحقق خواهد پذیرفت.


استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: از پیکره ی بی جان بهائیت تنها  تکه استخوانی پوسیده باقی مانده است که آن هم در دهان ولگرد غاصبی چون اسرائیل خونخوار است، ولی جامعه ی شیعه حاضر است با هر کسی که خود را بزرگ و عالم و مدافع بهائیت می پندارد مناظره کند و اینجانب برای این امر  بسیار مشتاق و کاملاً علاقمندم... هر چند جناب مولوی سالهاست از مناظره ی علمی با ما فرار و از این امر اضطراب داشته و هيچگاه در وادی علم و منطق حرکت نمی کنند.


سوادکوهی در خاتمه گفت: امروز که مولوی عبدالحمید از بهاییت و اسرائیل، صوفیه و فرقه های انحرافی دفاع می کند جای تعجب نیست، سال های گذشته که ما او را به مذهب اهل بیت علیهم السلام کردیم، تمامی گروه های خبری بهایی و صوفیه و معاند از او دفاع تمام قد نمودند و ده سال پیش بر ما عیان شد او صدای فرقه های انحرافی در ایران اسلامی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار