امیری سوادکوهی:

نابودی اسرائیل قطعی است

حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه در یادداشت های متعددی در صفحه توییتر خود، بر پیروزی جریان مقاومت در مقابل صهیونیزم جهانی تاکید کرد.


به گزارش راه شلمچه، متن این یادداشت ها بدین شرح می باشد:

رمز نابودی صهیونیزم جهانی، از بین رفتن نفاق از میان امت اسلام است. اشغال قدس شریف نتیجه بدعت سخیف "حَسْبُنَا کِتَابَ الله" است که امت اسلام را متفرق و از ثقلین جدا کرد. راه آزادی قدس از حقیقت وحدت یعنی ولایت و برائت می گذرد.
برائت خشمی الهی و استراتژیکی ولایی است که نتیجه اش تضعیف و هلاکت دشمنان عترت، فطرت و انسانیت است. فاتح قدس یقیناً ابولؤلؤهایی خواهند بود از سرزمین فارس که صهیونیست ها(دشمنان حقیقی قرآن و عترت)را زیر چکمه غیرت و شجاعت خود لِه می کنند. قدس از آنِ عاشوراییانِ اهل برائت است.

اهانت آشکار صهیونیست ها به ساحت مقدس قرآن کریم در مسجد الأقصی ا فراموش نکرده ایم، فاجعهٔ تلخ و اسفناکی است که ندای غربت اسلام را از سرزمین فلسطین و قدس شریف فریاد می زند. مسلمانان می بایست به این حقیقت برسند که نابودی صهیونیزم جهانی تنها با طریقت علوی، نهضت عاشورایی و فرهنگ مهدوی محقق خواهد شد.

نابودی اسرائیل قطعی است، این از مسلّمات روایات آخرالزمان است که همه از آن آگاهند. مطلب قابل تأمل آن است که پس از نابودی اسرائیل،با مهره های سوخته شان در جوامع اسلامی چه باید کرد؟ مولوی هایی که در حصار وحدت مخفی و با تأسیس مساجد ضرار، تفرقه افکنی نموده و به مقدسات شیعیان می تازند.

اگر خوشت اومد لایک کن
4