امیری سوادکوهی:

اهل تسنن مراقب فتنه گری های مولوی عبدالحمید باشند

حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی با اشاره به سابقه ی موضع گیری های مغرضانه و تلخ مولوی عبدالحمید در فتنه های گذشته، از اهل تسنن ایران خواست مراقب فتنه پراکنی های وی در جریان های اخیر باشند و مانع بهره برداری های مغرضانه ی این مولوی تندرو در حوادث و رویدادهای سیاسی شوند.

به گزارش راه شلمچه، در پی سخنان تفرقه افکنانه ی مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان و بیانات هتاکانه و جسارت آشکار وی نسبت مذهب اهل بیت علیهم السلام، علما و مراجع شیعه و مقام معظم رهبری ، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نويسندگان جوان شیعه در مصاحبه ای با خبرنگار ما، ضمن هشدار به برخی افراد که در مقوله ی وحدت دچار افراط شده اند و اسباب قدرت پوشالی برای برخی فتنه گران وهابی مسلک در ایران را بوجود می آورند،  در اعتراضی شدید مولوی عبدالحمید را از بهره برداری حقیرانه ی سیاسی در غبار فتنه و نکبت بازی های رسانه ای استعمار بر حذر داشت.
سوادکوهی در این مصاحبه با تأکید بر معلوم الحال بودن مولوی عبدالحمید، با اشاره به سابقه ی موضع گیری های مغرضانه و تلخ وی در فتنه های گذشته، از اهل تسنن ایران خواست مراقب فتنه پراکنی های وی در جریان های اخیر باشند و مانع بهره برداری های مغرضانه ی این مولوی تندرو در حوادث و رویدادهای سیاسی شوند.


امیری سوادکوهی رفتارهای پرخطر و غیرمنصفانه ی مولوی عبدالحمید را ناشی از عقده های پنهان و وهابیگری و عناد درونی وی نسبت به ایران اسلامی دانست و به صراحت، نسبت به رهبری و پرچمداری جدید وی در میان فتنه گران هشدار داد.


وی تاکید کرد مولوی عبدالحمید همان کسی است که در فتنه ی ٨٨ سخن از دوران پس از جمهوری اسلامی ایران می گفت و امروز نیز در توهم آن روزها لجن پراکنی می کند.


سوادکوهی گفت: هدف از امر به معروف و نهی از منکر بازگشت به فطرت، هویت و اصالت انسانی است و یقیناً این هدف والا با محبت، آرامش و فرهنگ سازی محقق می شود.
وی تاکید کرد : باید ملتفت بود که در این وادی مقدس ورود افرادی که فاقد صلاحیت علمی و فکری هستند خود مانع بزرگی برای به ثمر نشستن آن اهداف عالیه است و قطعاً خشونت در راهبرد آن مذموم و با کرامت انسانی سنخیت ندارد.


وی در ادامه تأکید کرد هیچ کس نمی تواند با خشونت روزنه ای به سمت عدالت خواهی پیدا کند. هر آن‌چیزی که سبب هرج و مرج، تعرض، اغتشاش، رعب و وحشت در جامعه شود تحت هر عنوانی قابل قبول نیست و هیچ عقل سلیمی آن را نمی پذیرد.



شایان ذکر است مولوی عبدالحمید در نماز جمعه ی اخیر زاهدان ضمن اهانت مستقیم به اسلام، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری، رهبری انقلاب را مسئول فجایع اخیر دانست و ایشان و علمای شیعه را متهم به سکوت معنادار کرد.

 متاسفانه پس از  سخنان فتنه انگیز مولوی عبدالحمید، بیش از 150 نفر از سنی های تندرو به مردم و مغازه های اطراف حمله ور شدند.

اگر خوشت اومد لایک کن
2