امیری سوادکوهی:

خواب های پریشان مولوی عبدالحمید تعبیر نخواهد شد

محقق و نويسنده جوان شیعه فاجعه ی خونین حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام را از تحرکات و تحریکات مولوی عبدالحمید دانست و شیعه و سنی را نسبت به فتنه ی وی هشدار داد.


به گزارش راه شلمچه، در پی سخنان کینه توزانه و انحرافی مولوی عبدالحمید در گردهمایی طوایف در زاهدان و حمایت آشکار وی از دو فرقه ی ضاله ی صوفیه و بهائیت، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نويسندگان جوان شیعه در مصاحبه با خبرنگار ما نسبت به فتنه انگیزی مذهبی وی در ایران هشدار و شیعه و سنی را از نسبت به تفکرات مسموم و خطرناک وی بر حذر داشت.

سوادکوهی تاکید کرد: امتیاز دادن مولوی عبدالحمید به دو فرقه ی ضاله و استعماری صوفیه و بهائیت حکایت از فتنه ی شومی دارد که سودای ذبح آشکار ادیان ابراهیمی و رهبری ملت امام حسینی ایران را در دل دارند. شیطنت ها و عناد آشکار این مولوی در سال های اخیر از حافظه ی مردم ایران پاک نخواهد شد و چه آتش های فتنه ای که با سخنان وی روشن و چه خون های پاکی با اشارات این نماد نفاق هدر رفت.

این محقق جوان تاکید کرد پ: اگر چه صدای شکسته شدن استخوان های پوسیده ی این فرقه های پوشالی و انحرافی به گوش می رسد و برخی با تحریک های هدفمند و اهانت به مقدسات اسلامی در حال دست و پا زدن و نفس های آخر بقای خود هستند، ولکن به نوبه خود پاسخ این یاوه گویی ها را با زبان علم و منطق خواهیم داد و به رسم امانت، براساس رسالت خویش، در کتاب های خود، آیندگان را از چنین توطئه های کینه توزانه مطلع خواهیم کرد تا در مقابل فرقه سازی های عصر خویش بایستند و بدانند که در عصر ما نیز خفاشانی بودند که در آرزوی خاموش نمودن خورشید جهان تاب ولایت منقرض گردیده و وعده ی محکم و قطعی الهی بر آنان تحقق یافت که إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا... و بزودی تابوت فرقه های متعفن صوفیه، بهاییت و وهابیت در قبرستان فراموشی دفن خواهد شد.


امیری سوادکوهی تصریح کرد: اگر چه اندیشمندان و صاحبنظران جهان اسلام، هتاکی ها نسبت به ائمه اطهار علیهم السلام را ثمره ی اهانت بزرگ در پنجشنبه سیاه تاریخ و لکه ی ننگِ ابدیِ گفتار شیطانیِ«اِنَّ الرَّجُل لَیَهجُر» می دانند ، ولکن در امتداد آن شجره ملعونه، فرقه هایی پوشالی رخ عیان کردند تا مسیر گمراهی را به نوبه ی خود احیا نموده و دیگران را در لجنزار هوی و هوس خویش غوطه ور سازند،و در مقابل حق و حقیقت بایستند.


سوادکوهی در با اشاره به حساسیت بالای مولوی عبدالحمید نسبت به بهاییت تاکید کرد: اگر چه از پیکره ی بی جان بهائیت تنها  تکه استخوانی پوسیده باقی مانده است که آن هم در دهان ولگرد غاصبی چون اسرائیل خونخوار است، ولی جامعه ی شیعه حاضر است با هر کسی که خود را بزرگ و عالم و مدافع بهائیت می پندارد مناظره کند و اینجانب برای این امر  بسیار مشتاق و کاملاً علاقمندم... هر چند جناب مولوی سالهاست از مناظره ی علمی با ما فرار و از این امر اضطراب داشته و هيچگاه در وادی علم و منطق حرکت نمی کنند.


وی تاکید کرد: امروز که مولوی عبدالحمید از بهاییت و صوفیه دفاع می کند جای تعجب نیست، سال های گذشته که ما او را به مذهب اهل بیت علیهم السلام کردیم، تمامی گروه های خبری بهایی و صوفیه از او دفاع تمام قد نمودند و ده سال پیش بر ما عیان شد او صدای فرقه های انحرافی در ایران اسلامی است.


سوادکوهی فاجعه ی خونین حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام را از تحرکات و تحریکات مولوی عبدالحمید دانست و شیعه و سنی را نسبت به فتنه ی وی هشدار داد و در خاتمه گفت: خواب های پریشان مولوی عبدالحمید تعبیر نخواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
9
1
علیرضا حیدرنژاد ۹ دی ۱۴۰۱
بار خدایا از تو میخواهم که منو به راه راست هدایت فرمایی فقط تو آگاهی به به چیز خدایا من فقط از میخواهم که مرا به راه راست هدایت کنی امین
پاسخ
1
۱۲ خرداد ۱۴۰۲
بسم الرب الشهدا
راه ما در صحرای کربلا از افرادی که تجسم ابوجهل و ابولهب و خطرناک تر از هردو ابوسفیان و خاندانش بودند و هستند جدا گردید.بقول جناب سوادکوهی تقریب مذاهب به معنای تخریب خود نیست .
پاسخ
0
طلبه حفظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
استغفرالله مردم توکشور خودشون دنبال دشمن میگردن موسی به دین خودش عیسی به دین خودش چه زیبافرمودرب ذوالجلال: وان کذبوک فقل لی عملی ولکم عملکم أنتم بریئون مما أعمل وأنابريءمماتعملون
پاسخ
0
عسکری ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
ای ابوجهل واقعا در صدا و چهره تو خود شیطان است مردم باید صدای نحس شیطان را از دهان تو بشنوند حیف که القاب خدای متعال را بر تو گذاشته اند اگه بنده حمید متعال بودی از خدای مهربان میترسیدی ومردم بدبخت سیستان را گمراه نمیکردی اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
0
عبدالحکیم ملازهی ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین متاسفانه سالهاست دولت با این مولوی عبدالحمید مدارا کرده و حتی از بیت المال بهش حقوق داده هست اما در عوض فاجعه خونین تاسوکی را رقم زد
پاسخ
0
ناشناس ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
مولوی حافظ کل قرآن است اگر شما هم به همان قرآن اعتقاد دارید یک نفر از بزرگان خودتان را که حافظ قرآن باشد معرفی فرمایید
علی ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
بچه زرنگ باهوش واستفداد حفظ قرآن کار بچه ۲ ساله تا۱۰ ساله است که بعضی به خود غره شده وتبدیل به ابن ملجم می‌شوند عمل به کلام الله جل جلاله کار مردان خداست واین کار جز از مردان خدا نمی‌آید مانند اباعبدالله الحسین علیه السلام
پاسخ
آخرین اخبار