محقق جوان شیعه :

ثمره ی پشتیبانی از ولایت فقیه محفوظ ماندن از فتنه ها است

حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی گفت: امروز بر همگان عیان گشت که ثمره ی پشتیبانی از ولایت فقیه محفوظ ماندن از فتنه ها و بلایا است.


به گزارش راه شلمچه، در پی فتنه گری های اغتشاش گران در روزهای اخیر و تلاطم پوشالی دشمنان در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد امیری سوادکوهی از اندیشمندان جوان شیعه و از چهره های نام آشنای ادیان و مذاهب در سطح بین الملل،  در واکنش به حوادث اخیر گفت: به لطف خدا این برهه از فتنه گری ها و حوادث اسفناک با تدابیر مقام معظم رهبری و همراهی مردم سپری شد و اینجاست سخن گرانسنگ امام خمینی قدس سره مصداق خود را پیدا نموده که پشتیبانی از ولایت فقیه سبب می شود که نظام اسلامی از آسیب ها حفظ شود و امروز بر همگان عیان گشت که ثمره ی پشتیبانی از ولایت فقیه محفوظ ماندن از فتنه ها و بلایا است.

این نویسنده ی شهیر افزود: وقتی سیاه نمایی ها و غفلت های مکرر برخی خواص، مسیر انقلاب را منحرف و اهداف عالیه ی آن را به زعم خویش تعبیر و تفسیر و تغییر و آنرا در انحطاط بی اخلاقی خویش قرار می دهند، اینجاست که رسالت عظیم ولی فقیه در جلوه ی حقیقی خود را بر همگان عیان می کند و آرمان های نورانی و آسیب های اجتماعی را از حلقوم الهی اش بر همگان بازگو می سازد.

این محقق برجسته تأکید کرد: متأسفانه برخی خواص وظایف خود را در قبال مردم و همچنین در مقابل طرح ها و سیاست های در پیش رو به خوبی انجام نمی دهند و هزینه های زیادی برای نظام برجای می گذارند.

 

وی تدابیر مقام معظم رهبری در این امر را راهگشا دانست و ولایت فقیه مأمن و پناهگاه مردم تلقی نموده و افزود: ولایت فقیه همان چشمه ی پاک و زلالی است که از دریای بیکران امامت نشأت می گیرد که امت اسلام با بهره مندی از آن ، از هرگونه تیرگی ها و تاریکی های فکری و اخلاقی در امان می ماند و در واقع ولایت فقیه حافظ اعتقادات اصیل اسلامی و مردمی است.

 

سوادکوهی در خاتمه تأکید کرد: آنچه در سال های اخیر اتفاق افتاد و گرد و  غباری را در آسمان آبی انقلاب اسلامی برپا نمود، تلنگری بود برای کسانی که از نعمت والای ولایت فقیه غافل بوده اند و آنکه توانست به فضل خدا و امداد غیبی حضرت حجت بن الحسن ارواحنافداه در مقابل نفاق بایستند و پوستین چرکین آن را دباغی کند مقام معظم رهبری بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار