تذکر به‌ موقع نماینده تهران به دولت و سازمان تعزیرات

شریفیان نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس با حمایت دولت در خصوص مدیریت ارز ترجیحی در تذکری از دستگاه نظارتی و سازمان تعزیرات حکومتی خواست تا مانع تضییع حقوق مردم و گرانی‌ها یا کمبود مایحتاج آنها شوند.

به گزارش راه شلمچه، در جلسه علنی روز یکشنبه( 25 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در تذکر شفاهی خود گفت: در خصوص اقدام مهم دولت در جراحی بزرگ اقتصادی و رفع مسئله ریشه‌دار رانت و فساد در پرداخت ارز یارانه‌ای از رئیس جمهور و دولت محترم به دلیل تبیین اهداف اقتصادی، حضور میدانی و گفت‌وگوی مستقیم با مردم تشکر می‌کنم و مجلس از این اقدام شجاعانه و موثر شما حمایت ویژه می‌کند.

 

شریفیان افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد حمایت حداکثری از این تصمیم مهم اقتصادی و با تأکید بر ضرورت اقناع هر چه بیشتر افکار عمومی در رابطه با این اقدام به مسئولان دولتی تذکر می‌دهم که توقع ما از سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر سازمان‌های نظارتی و مسئول این است که با نظارت صحیح، گسترده و به موقع مانع تضییع حقوق مردم و گرانی‌های افسارگسیخته یا کمبود مایحتاج آنها شوند.

 

وی در ادامه یادآور شد: وزارت کار سامانه مرتبط با دهک‌های درآمدی را هر چه سریعتر به روزرسانی و اصلاح و به اعتراضات مردم رسیدگی ویژه کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار