تذکر محمدیاری به وزرای بهداشت، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در صحن علنی مجلس به وزرای بهداشت، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در باره جذب محیط‌بانان، آزمون بهورزی و آسفالت راه‌های روستایی تذکر داد.

به گزارش راه شلمچه، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: رعایت عدالت در جذب محیط‌بانان از طریق یگان حفاظت استان‌ها و منابع طبیعی ضروری است اما در حال حاضر شاهد اعمال سلیقه در این موضوع هستیم که باید با نظارت بیشتر این مشکل برطرف شود.

نماینده مردم تاش، رضوانشهر و ماسال در مجلس در تذکر به وزیر بهداشت و درمان گفت: شاهد بی‌عدالتی در جذب افرادی که در آزمون بهورزی شرکت کردند هستیم چرا که به شاخص‌های مناسب بی‌توجهی می‌شود، این امر به دور از عدالت و انصاف است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم در تسهیل صدور مجوزها، اشتغال و رونق تولید از سوی دولت تصریح کرد: امیدواریم آقای رئیسی همان‌گونه که در قوه قضائیه در مبارزه با فساد موفق عمل کرد، زمینه مبارزه با فسادهای اداری و حذف بروکراسی را فراهم کند.

محمدیاری در تذکر به وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت و توجه ویژه به موضوع آسفالت راه‌های روستایی کم برخوردار تصریح کرد: در حال حاضر ایرلاین‌ها به بهانه کرونا از سرویس‌دهی به مسافران استنکاف می‌کنند در حالی که پروتکل‌ها رعایت می‌شود و مردم هزینه  آن را پرداخت می‌کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0