دو تذکر مهم نماینده تالش در صحن علنی مجلس


حسن محمدیاری در صحن علنی مجلس در باره فایل صوتی منتشر شده از وزیر امور خارجه و همچنین در مورد کمبود آب کشاورزان تذکر مهمی داد.


به گزارش راه شلمچه، حسن محمدیاری در نشست علنی امروز (سه شنبه 28 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید برای منافع خود دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند، در مورد فایل صوتی منتشر شده از وزیر امور خارجه عنوان کرد: اگر آقای ظریف تبعات اظهارات خود را نمی دانست، بسیار ساده لوح است، ولی اگر می دانست بسیار غیرمسئولانه اظهارنظر کرده است.
 

نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر آقای ظریف قصد داستان سرایی داشت، قطعاً دروغ گفته است، ولی اگر قصد تخریب مردان میدان را داشت، قطعاً نامرد است. اگر ادعای رفاقت داشت، نارفیق است و اگر قصد مظلوم نمایی داشت، ظلم است.
 

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است، شخصیت و منزلت حاج قاسم هرگز با چنین اظهارات غیرمنصفانه ای مخدوش نخواهد شد. کاریزما و اثرگذاری حاج قاسم هرگز با اظهارات غیرمنصفانه به حاشیه کشیده نخواهد شد.
 

محمدیاری در بخش دیگری از تذکر خود با بیان اینکه در فصل کشاورزی با مشکل کم آبی مواجهیم، افزود: کشاورزان عزیز ما در شمال کشور به خاطر کم کاری مسئولان به مشکل برخورده و اگر موهبت خداوند در این فصل در بارش باران نبود، این کاهلی بیشتر به چشم می آمد.
 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: حداقل کاری که کمیسیون کشاورزی به عنوان متولی در اجرای بندهای 6 و 7 ماده 45 آیین نامه داخلی منطبق با اصل 84 قانون اساسی می توانند انجام دهند، این است که ضمن کسب اطلاع از وضعیت موجود در اداره کشور در حوزه کشاورزی، عملکرد خود را بیش از پیش نشان دهد.
 

وی به موضوع روشنایی کمربندی اسالم اشاره و تصریح کرد: به دلیل این نقص تصادفات شدیدی در این منطقه رخ می دهد که لازم است اداره راه و شهرسازی استان به این موضوع ورود کند.
 

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس یازدهم، تبدیل شدن دهستان جوکندان به بخش را یکی از مطالبات 15 ساله مردم منطقه دانست.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار