تقدیر از معلم و دانش‌آموز قدرشناس در حیطه نماز اولِ وقت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با حضور سر زده در مدرسه بیک‌زاده محله سیدآباد شهرستان گنبدکاووس از دانش‌آموز و معلم برای فراهم نمودن برگزاری نماز اولِ وقت با اهدای هدیه تقدیر کرد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس،  حجت‌الاسلام کریمی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با حضور سر زده در مدرسه بیک‌زاده محله سیدآباد شهرستان گنبدکاووس از معصومه نوربخش دانش‌آموز پایه سوم و خانم قربان‌زاده معلم مربوطه که باعث فراهم نمودن برگزاری نماز اولِ وقت دانش‌آموزش در سر کلاس شده بود با اهدای هدیه تقدیر نمود.

 گفتنی است که در چند روز گذشته این دانش‌آموز به علت فضای کوچک نمازخانه موفق به ورود و اقامه نماز نمی‌شود و به سر کلاس خود بر می‌گردد و از خانم معلم‌ش اجازه می‌خواهد که اگر امکان دارد توی کلاس نماز اول وقتش را بخواند که مورد استقبال معلم مربوطه قرار می‌گیرد و با تهیه جانمازی توسط خانم معلم این دانش‌آموز قدرشناس نماز خود را اقامه می‌نماید که مورد استقبال هم‌کلاسی‌ها هم قرار می‌گیرد. این کار نیک باعث حضور حاج آقا کریمی ریاست سازمان تبلیغات در مدرسه و تقدیر از معلم و دانش‌آموز قدرشناس گردید. 

در پایان دانش‌آموز معصومه به پاس تشکر بر دستان معلمش بوسه زد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار