تقدیر کریمی‌فیروزجایی از رهبر انقلاب و تذکر به رئیس‌جمهور

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب به خاطر نگاه هوشمندانه و توجه کریمانه‌ای که به جامعه شریف معلمان کشور دارند، از رئیس‌جمهور خواست در معرفی وزرای جهاد، صمت و آموزش و پرورش تسریع کند.


به گزارش راه شلمچه، در نشست علنی امروز(سه شنبه، 19 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، علی کریمی‌فیروزجایی عضو هئیت رئیسه مجلس در تذکر شفاهی خود، گفت: از نگاه هوشمندانه و توجه کریمانه رهبر معظم انقلاب به جامعه شریف معلمان کشور به خانواده بزرگ تعلیم و تربیت تشکر می‌کنم و از دولت و مجلس تقاضا دارم اهتمام خودشان را در جهت ارتقای این دستگاه مهم زیربنایی و حل مشکل فرهنگی آن به کار بگیرند.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رئیس جمهور نیز در معرفی وزرای جهاد، صمت و آموزش و پرورش تسریع کرده و ان شاءالله وزارتخانه جدید بازرگانی نیز با رأی موافق نمایندگان و تائید شورای نگهبان آغاز فعالیت خواهد کرد و هر چه سریع تر این وزارتخانه از بلاتکلیفی خارج می شود.

 

وی در تذکری خطاب به وزرای نیرو، سرپرست جهاد کشاورزی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: خشکسالی های یکی دو سال اخیر و برخی از رودخانه های کشور به زیرساخت های کشاورزی و دامپروری خسارت جدی وارد کرده است و هم در حوزه تولید برنج، گندم و سایر محصولات استراتژیک و هم در حوزه دام و دامداری به ویژه برای عشایر مشکلاتی را ایجاد کرده است و بخش زیادی از مراتع کشور به دلیل خشکسالی امکان چرای دام وجود ندارد.

 

کریمی فیروزجایی اضافه کرد: از وزارتخانه های مربوطه تقاضا دارم برای حمایت از کشاورزان، دامداران و دامپروران برنامه کوتاه مدتی ارائه و سپس برنامه بلندمدتی در جهت توجه به زیرساخت های اصلی کشاورزی و دامپروری کشور ارائه و در این مسیر تمام اهتمام خود را به کار بگیرند.


اگر خوشت اومد لایک کن
7
آخرین اخبار