کریمی‌فیروزجایی:

حماسه «9‌‌‌ دی» درسی بزرگ به دشمنان و فریب خوردگان داد

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان گفت: حضورعاشورایی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 9 دی 88، درسی بزرگ به دشمنان، فریب خوردگان و دنیاطلبان داد.

به گزارش راه شلمچه، علی کریمی‌فیروزجایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به یوم‌الله نهم دی گفت: مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران در 9 دی سال 88 با حضور خودجوش میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور دوباره شکلی جدید گرفت.

  

وی افزود: ولایتمداری، بصیرت و حق‌طلبی ملت فهیم کشورمان با الهام از فرهنگ عاشورایی و با تبعیت از ولی امر زمان، درسی بزرگ به دشمنان و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر تجلی یافت.

  

وی با دعوت اعضای جامعه اسلامی فرهنگیان و آحاد مردم به شرکت در مراسم گرامیداشت روز حماسه 9 دی در سراسر کشور، افزود: در صفحات تاریخ جامعه فرهنگی ایران اسلامی آکنده از افتخارات و حماسه‌هایی است که نشأت گرفته از حضور با بصیرت در تمامی عرصه‌های فرهنگی و سیاسی در کنار ملت فهیم ایران اسلامی به ثبت رسیده‌ است.

  

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور خاطرنشان کرد: بی‌شک رهبری معظم انقلاب  ترسیم‌کننده نقشه راه برای همه اقشار جامعه و مسئولین هستند و این رهبری معظم انقلاب بود که  توانست به بهترین صورت از وقوع حوادثی که حیات سیاسی نظام را به خطر می‌انداخت جلوگیری کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار