رسایی در جلسه جامعه اسلامی فرهنگیان:

صحبت‌های روحانی سیگنالی برای غرب است

حجت‌الاسلام حمید رسایی گفت: در حال حاضر صحبت‌های روحانی به ظاهر موضع مبتنی بر منافع ملی است اما در واقع یک سیگنالی برای غرب است.

به گزارش راه شلمچه، عصر سه شنبه 21 آبان جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان با حضور حجت‌الاسلام حمید رسایی در محل دفتر این تشکل برگزار شد.

حجت‌الاسلام رسایی در این جلسه گفت: وضعیت کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و با دولتی مواجهه هستیم که مهمترین ویژگی آن کم‌کاری و پُرخرجی است. برای اداره کردن کشو سه روش وجود دارد یکی از آن دولت پُرکار و کم خرج است که این مدل حضرت امیرالمومنین(ع) است. مدلی دیگری هم دولت پُرکار پُرخرج است و این مدل اهلبیت(ع) نیست و اصلا فایده‌ای هم ندارد یعنی نتیجه آن به نفع جامعه اسلامی نخواهد بود و دولت هاشمی رفسنجانی هم دولت پرکار پرخرجی بود و به خاطر سیاست‌های که داشت ومدیرانی که داشت به این شکل بود. دولت دیگر است که کم‌کار اما پرخرج که من دولت خاتمی را این و مدل می‌دانم چون تمام مدل دولت آقای هاشمی در وجود دولت آقای خاتمی بود. اما واقعیت این است که دولت روحانی را باید مدل چهارم قرار بدهیم و دولت بیکار و پرخرج را برای او در نظر می‌گیریم. دولتی که هیچ کار نمی‌کند و نه اینکه کم‌کار کند و دولتی که چشمش به دست بیگانگان است همان‌هایی که بارها عهدشکن و نقص کننده تعهدی هستند که خودشان امضا کردند و نه تنها خودش به آن‌ها امیدوار است بلکه سعی می‌کند مردم را به آن‌ها خوشبین کند که این یک خطر بزرگ است و طبیعی است که وقتی با چنین دولتی رو‌به‌رو هستیم کار ما هم خیلی خیلی سخت خواهد بود بلاخره حکم است کلید دست اوست و قوای دیگر هم باید مراعات حالش را هم بکنند و از آن‌طرف هم مجلس همراه و همسو با دولت است. الان که می‌گویند مجل فعلی مجل امید است مجلس قبلی هم که اصولگرا بود هم همسو با دولت روحانی بود چون فرمان مجلس دست آقای علی لاریجانی بود که همراه و همسوی دولت روحانی بوده و هست. 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس اظهار داشت: آقای روحانی در حال ایدئولوژی سازی است. ایدئولوژی‌های؛ سازش، کرنش، کوتاه آمدن و عدم مقاومت را آقای روحانی دائم در حال تئوریزه کردن است. اولین‌بار در زنجان وقتی گفت ما از عاشورا درس مذاکره می‌گیریم یعنی شروع این طرح بوده‌است در حالی‌که در هیچ جایی چنین جیزی را پیدا نخواهید کرد چراکه همه از عاشورا درس ایثار، درس مقاومت، درس شهادت، درس هیات من ظله، در برابر کفر کوتاه نیامدن و همه این درس را از امام حسین(ع) و عاشورا گرفتند.

رسایی ادامه داد: در حال حاضر صحبت‌های روحانی به ظاهر موضع مبتنی بر منافع ملی است اما در واقع یک سیکنالی برای غرب است و صحبت‌های امروز او در رفسنجان می‌گوید ما نمی‌توانیم دیگر نفت بفروشیم بودجه کشور با نفت می‌چرخد این یعنی تحریم‌ها اثر کرده! وقتی یک مسئولی در کشور اینگونه حرف می‌زند یعنی تحریم‌ها اثر کرده و ما باید دست‌ها را بالا ببریم. یا اینکه دیروز آقای روحانی گفتند اگر برجام را بتوانیم یکسال دیگر حفظ کنیم می‌توانیم اسلحه بخریم ویا اسلحه بفروشیم این مهمترین پیام روحانی به غرب این است که خیالتان راحت باشه ما در برجام هستیم.

مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی گفت: چرا روحانی ایدئولوژی سازی می‌کند به این دلیل است مردم ما دین‌مدار هستند و اگر مردم مخیر کنید تا بین دین سخت و دین آسان مسلما دین آسان را انتخاب می‌کنند و همین مردم را مخیر سازند به دین داری و بی‌دینی، قطعا دین‌داری را انتخاب مب‌کنند و هزینه آن را هم می‌پردازند. عبور روحانی از مردم دین‌دار سخت است مگر اینکه بیایند زیرسازی کنند و برای همین با ایدئولژی وارد شدند. آقای روحانی نه برنامه اقتصادی دارند، نه تیم اقتصادی دارند و نه حالشو دارد. 

رسایی در خاتمه از ممنوع‌التصویری خود در صدا و سیما خبر داد و گفت: به دلیل اعتراضاتی که دارم مرا ممنوع‌التصویر کردند و با اینکه با من تماس می‌گیرند تا گفت‌و‌گو کنند بعدا تهیه کننده عذرخواهی می‌کند و می‌گوید اسم شما را می‌آوریم می‌گویند نمی‌شود پخش کنیم.

در ابتدای این جلسه دکتر علی کریمی‌فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان ضمن تشکر و خیرمقدم به حضور رسایی به معرفی حاضران و سپس گزارشی از فعالیت‌های جامعه اسلامی فرهنگیان پرداخت و گفت: در سه حوزه فعالیت داریم که مباحث سیاسی جزء احزاب 15 گانه جبهه پیروان خط امام و رهبری است، حوزه دوم ما فرهنگی که به‌دلیل اینکه قاطبه جمعیت ما فرهنگیان و سازمان‌ها و نهادهایی که سبقه فرهنگی دارند مخاطب ما هستند و حوزه فعالیت سوم جامعه اسلامی فرهنگیان صنفی است که عمدتا درون آموزش و پرورش است و در یک سال اخیر جلسات متعددی در کمیسیون بودجه مجلس و همچنین در فصل بودجه حضوری جدی داشتیم تا مطالبات دستگاه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت کشور را داشته باشیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار