رسایی کلید تزویر روحانی را شکست/ رونمایی از لیست انتخابانی «9دی»

لیست انتخاباتی حجت‌الاسلام حمید رسایی با عنوان 9 دی برای انتخابات مجلس یازدهم عصر امروز دوشنبه در همایشی که در تهران برگزار شد رونمایی شد.

به گزارش راه شلمچه، همایش انتخاباتی «نه به روحانی » عصر دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ با حضور جمعی از کاندیداهای لیست 9 دی و با سخنرانی حسن عباسی و سعید قاسمی درمجتمع فرهنگی عرفان برگزار شد.

رسایی در این همایش با نشان دادن کلید حسن روحانی گفت: این کلید تزویر بوده‌است.

وی سپس کلید را در دیدگان حاضرین در جلسه شکست و در این لحضه حاضرین با فریاد تکبیر سر داده بودند.

حجت‌الاسلام حمید رسایی در این همایش"نه به روحانی" گفت : اسم این همایش را خداحافظ روحانی گذاشتیم و نام این همایش بی دلیل نبود چرا که انتقادات بسیاری به وضعیت این کشور وارد است.

وی ادامه داد: مهم ترین وظیفه من و هرنمآینده ای این است که بر دولت و رفتار آن نظارت کند.

رسایی افزود: انشالله در آینده اکثریت مجلس خواهد گفت که روحانی باید برود.

فعال سیاسی: مدرس یک نفر بود اما کاری کرد که اخلاق شاهی پایان پیدا کرد و رضا شاه رفت.

وی ادامه داد: باید مجلس کارامد، انقلابی باشد و تن به اشرافیت و تن پروری ندهد تا بتواند از حقوق ملت دفاع کنند.

وی افزود: از اشکالات دموکراسی آن است که مشهورترین افراد شناخته شده در جامعه در لیست‌ها جایگاهی ندارند اما باید ظرفیت‌های انقلاب توسط مردم جامعه بیشتر دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه من تعهد به هیچکسی ندارم و این حرفم به لیست‌های گردن کلفتی که به دنبال حذف من هستند برمی‌گردد، اظهار داشت: من اگر در لیست احزاب نباشم حتما در لیست مردم هستم.

رسایی ادامه داد: انتقادات زیادی به انجام وظایف در کشور وارد است که حجم زیادی از آن به شخص روحانی برمی‌گردد.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: تیتر یک امروز روزنامه‌های اصلاح طلب رفتن روحانی بود اما آنها به دنبال رد گم کنی از عملکرد رئیس‌جمهور هستند.

وی با بیان اینکه مسیر پارلمان آتی باید به دنبال نظارت جدی بر عملکرد دولت باشد گفت:‌ عملکرد روحانی در جامعه نشان داده است که وی به هیچ وجه مقبولیت ندارد.

وی افزود: باید مجلسی تشکیل دهیم که انقلابی، مردمی باشد و تن به اشرافیت و رفاه طلبی ندهد و در برایر مستکبرین سر فرود نیاورد.

نمآینده سابق مجلس گفت: کسی که تا حالا در عمر خود به پمپ بنزین نرفته و از ماشین خود پیاده نشده و دست در جیب خود نکرده که پول یک باک بنزین ٦٠هزارتومانی که الان به ١٨٠تومان افزایش یافته را بدهد، می نشیند در دفتر خود و تصمیم میگیرد که قیمت را افزایش دهد چرا که درد مردم را نمی داند.

وی با بیان اینکه بعد از تصمیم بنزینی تا دیروز آقای روحانی با مردم حرف نزده است، تصریح کرد: اگر دیروز هم اقدام به برگزاری نشست خبری کرده بخاطر این است که احساس خطر کرده است.

رسایی افزود: مجلسی باید روی کار اید که دهانش باز باشد و دهان زمانی باز می شود که جیب بسته باشد لذا اگر میبینید نظارت محلس فعلی کج است بخاطر باز بودن جیبش است.

وی ادامه داد: مهمترین مشکل فعلی کشور را اخلاق حاکم بر دولتمردان می دانیم چرا که اخلاق حاکم رفاه طلبی، اشرافی گری، اعتماد به دشمن است.

رسایی گفت: آقای روحانی و دولتش به مسیر انقلاب و مردم بازگردند و به دشمن اعتماد نکنند چرا که اگر به این روش خود ادامه دهند چاره ای نیست جز باز کردن پیچ و مهره های این دولت.

وی اظهار کرد: مردم از این وضعیت ناراضی اند لذا این همایش نامش خداحافظ روحانی است لذا باید این اخلاق حاکم تغییر کند.

رسایی گفت: آقای روحانی در زمان انتخابات کلیدی را به مردم نشان داد که کلید تسلیم و دروغ بود و ٦سال مردم را در برابر دشمن نگه داشت.

وی گفت: آقای روحانی با کلید خود درهای پیشرفت  و افتخار این کشور را قفل کرد.

رسایی افزود: انشالله با رای ملت این کلید آقای روحانی را میشکنیم و با کلیدی که امام به ما داد یعنی اعتماد به مردم و توکل برخدا حتی اگر رای هم نیاوریم، این میدان راخالی نخواهیم کرد.

عباسی: دولت باید پاسخگوی برجامی باشد که در سفره مردم گذاشت 

حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز در همایش لیست انتخاباتی 9 دی که عصر امروز (دوشنبه) در مجتمع فرهنگی عرفان تهران برگزار شد، گفت: ٤١سالی که از انقلاب گذشته خداوند این توفیق را به مردم داد که در این مسیر قدم بردارند.

وی ادامه داد: جریان لیبرال به دلیل اینکه می گفتند کاندیداهایشان رد صلاحیت شدند و از طرفی هم کارنامه خوبی در مجلس نداشتند بر طبل اینکه انتخابات انتصابات است کوبیدند.

عباسی گفت: جناح انقلابی هم به طبع انحرافات ریز و درشتی که در درونشان وجود دارد تا این لحظه نتوانسته‌اند لیستی ارائه کنند لذا سوالی که پرسیده می شود این است که مشکل جمهوری اسلامی کجاست چرا ما آقای بازرگان، بنی صدر، میرحسین موسوی را داشتیم که هر کدام مشکلی راداشتند.

وی ادامه داد: هر آمدنی یک رفتنی دارد و این دولت هم بالاخره بعد از ٤٥٠ روز دیگر می رود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: از بازرگان و بنی صدر و میرحسین موسوی نام به نکویی نبرده شده سوال این است چرا به غیر از رجایی و بهشتی بقیه روسای قوا نام نیکی از آنها باقی نمانده است.

وی ادامه داد: مجلس باید ریل گذاری کند تا از وضع موجود به وضعیت مطلوب برسیم.

عباسی گفت: مقایسه این دولت با دولت های قبلی در این است که هر چی از دولت قبل از جمله مسکن مهر، کارت سوخت را حذف کردند، همه را دوباره احیا کردند.

  

عباسی گفت: می‌گویند ما در قضیه بنزین مقصر نبوده ایم لذا باید بگویم کسی که کارت سوخت را حذف کرد و این ضربه را به نظام زد دیر یا زود باید محاکمه شود.

  

وی با بیان اینکه در قضایای برجام خسارت های ملی دیدیم، افزود: برجامی که شکست خورد و حالا دیگر ظریف را در نیویورک هم راه نمی دهند و صالحی را تحریم کردند شرایط از بد، بدتر شده است. 

  

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: دولت پشت لوایح اف ای تی اف پنهان نشود و پاسخ دهد که چرا برجام اینطور شد.

  

وی با بیان اینکه برجام جنین مرده ای بود که از ابتدا مرده به دنیا آمد، ادامه داد: دولت مردانگی داشته باشد و بیاید بخاطر شکست همه جانبه برجام از مردم تمام قد عذر خواهی کند.

  

وی گفت: منتظر تشکیل مجلس انقلابی هستیم که بابت خیانت ها در حوزه برجام بتواند این دولت را مورد ماخذه قرار دهد و در همه حوزه ها شفافیت ایجاد کند لذا این مجلس باید از آزادگی برخوردار شود.

در این مراسم تعدادی از کاندیداهای جوان لیست 9 دی هم برنامه‌های خود را اعلام کردند.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار