چرا «روحانا» از «کرونا» خطرناک‌تر است؟!

اذهان بسیاری از مردم در این روزها به این سئوال مشغول بود که چرا حسن روحانی نه تنها برای مقابله با کروناویروس جدی نیست بلکه...

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام حمید رسایی نوشت: اذهان بسیاری از مردم در این روزها به این سئوال مشغول بود که چرا حسن روحانی نه تنها برای مقابله با کروناویروس جدی نیست بلکه در برابر تصمیمات مهم وزارت بهداشت که طی چند مکاتبه اعلام شد و در چند هفته اخیر در برابر  اقداماتی که ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص جلوگیری از سفرها و قطع زنجیره انتقال ویروس داشت، مقاومت کرد؟!

در هفته‌های پایانی اسفند کار به شکلی رها شده بود که برای مدتی همه دنبال روحانی بودند تا جناب پرزیدنت را پیدا کنند و در مقابل دوربین قرار دهند بلکه رئیس دولت از برنامه‌هایش برای مقابله با این ویروس و تامین سلامت مردم بگوید اما اساسا اثری از روحانی نبود.

حالا عباس عبدی، یکی از حامیان روحانی و از چهره‌های با نفوذ اصلاحات‌ از دلایل این رفتار روحانی در یادداشتی پرده برداشته و نوشته: رئیس دولت گمان می‌کند که اکنون بهترین فرصت برای حل مسآله تحریم‌ها و آغاز گفتگو با آمریکاست.

عباس عبدی از قول‌هایی هم که در این باره داده شده، خبر می‌دهد و این اقدام را در صورت تحقق سبب احیای برجام می‌داند!

در نگاه اول باورش سخت است که روحانی، سلامت مردم را به گروگان گرفته تا سیاست‌های غلط مبتنی بر اعتماد به دشمن را محقق کند و به خیال خامش تحریم‌ها را لغو کند! بهانه‌ای که با آن برجام را تحمیل و تحریم‌ها را بیشتر از قبل کرد که مقدمات فشار بیشتر را هم فراهم کرد.

اما مگر همین حسن روحانی نبود که معیشت مردم را به گروگان گرفت تا برجام هسته‌ای را تحمیل کند؟ مگر همین روحانی نبود که در تصمیم‌گیری بنزین سه هزار تومانی امنیت مردم را به گروگان گرفت تا برجام موشکی و برجام منطقه‌ای را تحمیل کند؟!

برای همین معتقدم که روحانا از کرونا خطرناک‌تر است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار