دفاع رهبری از جایگاه حقوقی رئیس‌جمهور است نه حسن روحانی

حمید رسایی پس از انتقاد رهبر معظم انقلاب در باره هتک حرمت به رئیس‌جمهور: رسانه‌های حامی دولت اما از دیروز، به بهانه بیانات دلسوزانه رهبر انقلاب، منتقدان را با توهین‌های خود بمباران کرده‌اند!

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام حمید رسایی یکی از منتقدین جدی رئیس‌جمهور که خواهان استیضاح وی می‌باشد. رسایی را شاید معدود منتقدینی باید دانست که اکثر پیش‌بین‌های وی در باره عملکرد حسن روحانی درست در آمده‌است. شاید گفت‌و‌گوی رسایی با رشیدپور در سال 94 در باره برجام را تاریخی‌ترین پیش‌بینی یک سیاستمدار دانست. رسایی در آن مقطع که همگان سرمست پیروزی برجام بودند و توافق برجام را جشن گرفته بودند با اطمینان گفت: سوگمندانه تاکید می کنم که تاریخ نه تنها درباره مباحثی که در برنامه دید در شب بین ما گذشت - از جمله دلخوشی شما به وعده های تو خالی دولت درباره برجام - قضاوت می کند، بلکه درباره این امیدواری تان به آینده برجام هم قضاوت خواهد کرد.

رسایی پس از انتقاد دیروز رهبر معظم انقلاب از هتک حرمت به رئیس‌جمهور، نوشت: رهبر انقلاب بدرستی، منتقدان روحانی را از توهین و هتک حرمت وی بر حذر داشتند و درعین حال بر درستی برخی انتقادات و لزوم بیان آن تأکيد داشتند. این ورود امام خامنه‌ای فضای سیاسی کشور را پاکسازی و زمینه انتشار نقدهای مستند و مستدل نسبت به دولت را فراهم کرد.

رسانه‌های حامی دولت اما از دیروز، به بهانه بیانات دلسوزانه رهبر انقلاب، منتقدان را با توهین‌های خود بمباران کرده‌اند! در حالی که اگر دو نماینده مجلس بر اثر فشار اجتماعی مردم، برخی تعابیر نامناسب را درباره روحانی به کار برده‌اند، شخص روحانی تاکنون بیش از ۵۰ صفت نامناسب و توهین‌آمیز برای منتقدانش بکار برده که برخی از این افراد از جمله نمایندگان مجلس، ائمه جمعه یا دیگر مسئولان‌ بوده‌اند. وی حتی چندین بار ادبیات توهین آمیزی نسبت به رهبر انقلاب بکار برد اما رهبر انقلاب این چنین از لزوم رعایت حرمت وی دفاع کردند.

در حقیقت رهبر انقلاب از جایگاه حقوقی وی حمایت کردند درحالی که شخصیت حقیقی روحانی، متأسفانه یکی از بارزترین مصادیق افرادی بود که مخاطب نهی امام خامنه‌ای قرار می‌گرفت.

رسایی این کلیپ را هم در کانال تلگرامی خود گذاشت

 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار