با حضور حیدر مصلحی و حسن عباسی؛

متفاوت‌ترین همایش انتخاباتی «حمید رسایی» را از دست ندهید!

رسایی که برای آوردن نام او در لیست‌های انتخاباتی اندک تلاشی را نکرده بود اما برای این دوره از انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس تهران دست برتری دارد و حمایت چهره‌های نام آشنای سیاسی، فرهنگی و... در راه است...

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام حمید رسایی خود را برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس تهران آماده می‌کند و یکی از کاندیداهای پرکار این انتخابات به حساب می‌آید.

رسایی که برای آوردن نام او در لیست‌های انتخاباتی اندک تلاشی را نکرده بود اما برای این دوره از انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس تهران دست برتری دارد و حمایت چهره‌های نام آشنای سیاسی، فرهنگی و... در راه است و موج انتخاباتی را در روزهای آینده شکل خواهد داد که همایش روز یکشنبه هم آغاز حرکت جریان مطالبه‌گری انقلابی و مردمی را همراه خواهد داشت.

عصر روز یکشنبه(23 خرداد) از ساعت 18 همایش انتخاباتی حمید رسایی کاندیدای مستقل میان‌دوره‌ای مجلس تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس با عنوان؛ ناگفته‌هایی درباره چهره واقعی غربگرایان داخلی و پدرخوانده‌های سیاسی واقع در میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی‌پور، مجتمع شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

در این همایش، حیدر مصلحی، حمید رسایی و حسن عباسی سخنرانی می‌کنند.






اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار