در نشست مشترک سه تشکل فرهنگی کشور با عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چه گذشت؟ + تصاویر

جلسه سه تشکل انقلابی فرهنگیان کشور (جامعه اسلامی فرهنگیان، کانون تربیت اسلامی و جمعیت اسلامی فرهنگیان) با حضور پرویز سروری در محل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.
به گزارش راه شلمچه، در این نشست، پرویز سروری ضمن تشریح فرآیندهایی که در شورای ائتلاف انقلاب در حال انجام است، گفت: ما باید بدانیم مردم و فرهنگیان از مجلس آینده چه می‌خواهند و برای جامعه فرهنگی چه کاری قرار است انجام دهیم.  

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: ما باید ظرفیت‌های جامعه را بشناسیم تا بتوانیم مجلسی کارآمد داشته باشیم. ما باید در همه ابعاد و برای همه اقشار برنامه مدونی داشته باشیم و همچنین چند برنامه ملی را هم داشته باشیم و برای مردم بیان کنیم. دوستانی که در شورای ائتلاف تصمیم می گیرند خوشبختانه شناخت کاملی از مجلس دارند یعنی یا نماینده مجلس بودند و یا اینکه با فضای مجلس آشنا هستند.

  

همچنین در این جلسه، محمود فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی، علی کریمی فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان، مسلم میرزاپور دبیرکل جمعیت اسلامی فرهنگیان، سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای شورای مرکزی تشکل‌های فرهنگیان به بیان دیدگاهها و مطالبات فرهنگیان پرداختند.

                                          


تقدیر از حرکت انقلابی شورای ائتلاف انقلاب
محمود فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی با قدردانی از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که این حرکت انقلابی را سامان دادند، گفت: تشکیلات ما فرهنگی، سیاسی و ولایت مدار است که از سال 77 تاسیس شد و در استان‌ها هم فعالیت داریم. تشکیلات کانون تربیت اسلامی صرفا سیاسی نیست.

         

حضور فرهنگیان در لیست نهایی انتخابات مجلس یازدهم 
علی کریمی فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان گفت: جامعه اسلامی فرهنگیان از سال 65 تاسیس شد و تشیکلات ما سیاسی، فرهنگی و صنفی است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان پایه گذار توسعه کشور به حساب می‌آیند، افزود:  رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مشخص کردیم و تصمیم داریم با سه تشکل ائتلاف داشته باشیم اما متاسفانه در 30 دوره گذشته انتخابات، اسمی از فرهنگیان نبوده است و انتظار ما از ائتلاف نیروهای انقلاب این است که در لیست نهایی انتخابات تهران از فرهنگیان هم حضور داشته باشند.

اگر بخواهیم انتخابات را ببریم باید اعتماد را کسب کنیم 
سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما ضمن اینکه هر کسی را بخواهیم انتخاب کنیم و چه انقلابی و مومن بودن و متعهد بودن نسبت به مجموعه مبانی نظام و انقلاب واسلام، آدم با عُرضه و کارآمد در جایگاه خودش باید باشد.

ادیانی ادامه داد: از جمله چهره‌ای موفق، اثرگذار، ریل گذار و حتی در جایگاه خودش معادله به هم‌زن، چهره‌های فرهنگی بودند این به معنی نفی دیگران نیست و منظورم هر معلمی هم نیست و اگر بخواهیم انتخابات را ببریم باید اعتماد را کسب کنیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار