نماینده ولی فقیه در مازندران در بازدید از نیروگاه زباله سوز:

تلاش شهردار ساری برای حل معضل پسماند ستودنی است

آیت الله لایینی در حاشیه این بازدید با اشاره به شتاب‌گیری روند ساخت و ساز پروژه زباله سوز در ماههای اخیر از تلاش‌های مدیریت شهری و کسانی که در روند رو به رشد این پروژه اثر گذار بودند؛ قدردانی کرد...

به گزارش راه شلمچه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری صبح امروز عباس رجبی شهردار ساری به همراه آیت الله محمد باقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، رازجویان معاون عمرانی و محمدی تاکامی مدیر کل دفترامور شهری و شوراهای استانداری مازندران، عباس رضایی فرماندار، علیجان شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری، سیدعلی آقامیری عضو این شورا، لطف الله کریمی معاون فنی عمرانی شهرداری.... از روند پیشرفت پروژه نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کردند.


آیت الله لایینی در حاشیه این بازدید با اشاره به شتاب‌گیری روند ساخت و ساز پروژه زباله سوز در ماههای اخیر از تلاش‌های مدیریت شهری و کسانی که در روند رو به رشد این پروژه اثر گذار بودند؛ قدردانی کرد.


وی با بیان اینکه افتتاح و بهره برداری پروژه زباله سوز ساری از مطالبات بحق مردم مرکز مازندران است بر تسریع در اتمام وبهره برداری آن تاکید کرد و افزود: حل پسماند یکی از مطالبات جدی مردم مرکزمازندران است که شهردار ساری با جدیت به این مهم ورود پیدا کرده و برای تحقق این مطالبه تلاش جدی دارد. البته این تلاش در افتتاح دیگر پروژه‌های شهری نظیر بوستان بانوان نمود پیدا کرده است.


مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه روند احداث نیروگاه زباله سوز ساری شدت گرفته است،گفت: با زمان بندی مشخص شده و پیگیری‌های مستمر، امیدواریم هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره برداری این کارخانه باشیم


رازجویان ابراز امیدواری کرد با تلاشی که صورت می‌گیرد پروژه نیروگاه زباله‌سوز زودتر از برنامه زمان بندی شده به بهره برداری برسد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار