توافق سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، با مجمع خیرین کشور

دویست و نود و پنجمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، با حضور ریاست بسیج جامعه پزشکی کشور، معاونان سازمان  تامین اجتماعی و  دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش  راه  شلمچه، طبق روال همیشه  و در ابتدای این جلسه، " حبیب الله بور بور: رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور تحلیلی از اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور و نیز وضعیت جنگی غزه را بیان داشت و با مدیریت رئیس این‌ مجمع، نشست فوق رسمیت یافت.
.
اهم موضوعات مطرح شده در جلسه به شرح ذیل است:

- محمد حسین زارع زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی پس از طرح موضوع طرح نذر تخصص و اهمیت اجرای این طرح در پیشگیری و کاهش بیماری‌ها و ناهنجاری‌های جسمی به ویژه در میان دانش آموزان، موافقت کردند. نهایتا مقرر شد این طرح در قالب یک تفاهمنامه با همکاری مجمع خیرین کشور و وزارت آموزش و پرورش به صورت آزمایشی در منطقه ۲۱ تهران توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی اجرا و پس از ارزیابی نتایج در سایر مناطق استان تهران و کشور اجرا شود.

- رحماندوست گزارش جلسه اخیر با مسئولان  شبکه قرآن و معارف و همکاری با این شبکه در ایجاد مجمع خیرین شبکه قرآن را ارائه دادند.

- تقی‌پور و دکتر زارعی گزارش برگزاری مجمع عمومی استان گلستان و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره این مجمع را ارائه کردند.

- آقای دکتر اسفندیاری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز موضوعات مطرح شده در جلسه مشترک مجمع با رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و توافق بعمل آمده با این شورا در خصوص تعیین سازمان تامین اجتماعی به عنوان پشتوانه اجرایی طرح بانک زمان از طریق ارایه یک ماده واحده در شورای عالی انقلاب فرهنگی را بیان داشتند.

- با توجه به تجارب قبلی همکاری آقای دکتر جاهد با دبیر مجترم شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب گردید ایشان به عنوان نماینده مجمع با این شورا تعامل و پیگیری موارد مورد تقاضای مجمع باشند.
- پیش از این نیز بنابر درخواست شورای عالی انقالب فرهنگی با اکثریت مطلق آرای اعضای هیئت مدیره مجمع، دکتر اشکان تقی پور طی نامه‌ای به عنوان نماینده‌ی مجمع در  کمیته وقف و امور خیریه شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده بودند.

- با توجه به طولانی شدن جلسه به سبب بحث تمامی حضار درباره‌ی ظرفیت‌ها، هماهنگی‌ها و چگونگی اجرای طرح نذر تخصص، طرح موضوع معاونت و مدیر کل خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران به جلسه بعد موکول شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار